^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 jag letar.. har hittat en smart.. ftp://ftp.planet-multiplayer.de/sites/gta...Smart_4vice.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Var är dom då??? Vilken sida??? Och sluta snacka Zmodeller!!! Har inget med topicen att göra!!! Haha, jo i alldra hösta grad.. Ditt fett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Haha, jo i alldra hösta grad.. Ditt fett.. Mitt fett??? ZMODELLER HAR INGET MED TOPICEN ATT GÖRA!!! MAN SKA DEBATTERA OCH HJÄLPA TILL MED GTA DARK ANGEL HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Mitt fett??? ZMODELLER HAR INGET MED TOPICEN ATT GÖRA!!! MAN SKA DEBATTERA OCH HJÄLPA TILL MED GTA DARK ANGEL HÄR!!! Diskutera och hjälpa till.. Hur i helvete hade du tänkt att folk skulle kunna hjälpa till om vi inte ska snacka zmod.. Du e fan.. Ååååh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Diskutera och hjälpa till.. Hur i helvete hade du tänkt att folk skulle kunna hjälpa till om vi inte ska snacka zmod.. Du e fan.. Ååååh.. Hörde du. Ni ska bara ladda upp mods, och berätta om ni vet nån plats där de redan finns!!! Om ni behöver hjälp med nåt specifikt problem på en DARK ANGEL-RELATERAD mod, kan ni skriva det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Men lol.. Då kan man väl lika gärna leta själv.. Grymt onödigt att skapa en topic där man bara ska länka till en sida som har moden.. Man ska ju fan göra skiten själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 (redigerad) hittade en Ninja på gtagaming.com.. http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=download&id=305 Redigerad 7 maj, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Men lol.. Då kan man väl lika gärna leta själv.. Grymt onödigt att skapa en topic där man bara ska länka till en sida som har moden.. Man ska ju fan göra skiten själv.. Jag sa att man ska ladda upp sina Mods. Om man säger t ex: "Jag har problem med den här hover-dronen, för arr den ser konstig ut i själva spelet" så kan man debattera det här, men inte "Jag har tänkt mig att jag ska börja modda, vilket program ska jag jobba i", för det är off topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Jag sa att man ska ladda upp sina Mods. Om man säger t ex: "Jag har problem med den här hover-dronen, för arr den ser konstig ut i själva spelet" så kan man debattera det här, men inte "Jag har tänkt mig att jag ska börja modda, vilket program ska jag jobba i", för det är off topic!!! Jag kan redan zmod och då tänkte jag att jag skulle kunna göra nått i DA temat.. men skit samma då.. Här ska ni bara snacka om löjliga problem.. Fine by me.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 OK, du får skriva vad du vill, så länge det är DA relaterat, OK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Sorry, StellHell, modda på och snacka om allt DA rellaterat du vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 lol När han nämde DA så ändrade du dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Vill gärna fortsätta med det här projektet :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Sorry, StellHell, modda på och snacka om allt DA rellaterat du vill!!! Haha, så det är på det viset.. Puss på dig med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Jag vill att det här projektet kommer nånvart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Gör ett försök att fortsätta. Detta behövs: Fordon: HoverDrone som ersätter polishelikoptern (Gärna några som bara svävar runt och patrullerar) (Den ska jag göra) Cykel (Sportcykel) Pontiac Aztec Lincoln Towncar (Ersätter det FBI agenterna kör) Kawasaki ZZ-R 250 SMART (Även en i polisutförande behövs) Durango SUV Hummer H1 (Grimn) Byggnader: Jam Pony (Kan ersätta Pizzastället, varefter vespan ersätts med cykel) Space Needle Skins: Normal (Ska stå i kassan vid JAM PONY) Sector police (Ersätter polis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Ska börja på min hoverdrone nu. Undrar om nån skulle kunna rotera den här bilden lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Wrath ska göra cykel!!! Letar för tillfället efter en bra hoverdronebild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts