darkjak Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Jag har tänkt mig att jag ska göra en massa mods med Dark Angel tema, som fordon, byggnader och mera. Om ni vill kan ni göra egna. Vore tacksam för lite blueprints... Ex. fordon: Maxs motorcykel av märket "Ninja", Smart polisbil, FBI åker samma bilar som i DA (Håller på att ta reda på vad det är för bil). Ex. byggnader: Space needle. Undrar om nån vill hjälpa till. Man kan ladda upp och ner mods på forumet på min hemsida: www.gta4gc.tk. Eventuellt ska jag skapa en helt ny sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 ang din sida det är på tok för mycket reklam.. skaffa en annan inte spray. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Nämn nåt bra och gratis webbhotel, så kanske jag ändrar. Men har du funderat på nån mod du vill ha/göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 brinkster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 freewebs , då slipper man koda html om man tycker det är jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 nja.. jag kan inte modda. försökt lära mig genom guider. fast dom var på engelska så det gick inte. men det ska komma en guide av Copstar men han är seg så jag får nog skita i ochh lära mig modda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 nja.. jag kan inte modda. försökt lära mig genom guider. fast dom var på engelska så det gick inte. men det ska komma en guide av Copstar men han är seg så jag får nog skita i ochh lära mig modda. Men lol du kan ju ändå modda fasten du inte kan zmodeler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 kanske det.. men vet ingen någon bra sida med en guide till zmodeler. den ska vara enkel.har redan försökt att hitta på google också vidare men hittade inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Ni som är sugna kan i alla fall ladda upp era prylar på www.gta4gc.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 kanske det.. men vet ingen någon bra sida med en guide till zmodeler. den ska vara enkel.har redan försökt att hitta på google också vidare men hittade inget. http://www.awesysnet.ca/zmt/v2/? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 ta webbhotellet Geocities. Där får man 15 MB utrymme och man kan jobba men vanlig html/javascript och att man har tillgång till en page builder om man e dålig på html! jag hade det innan jag köppte GTAsajten UF webhosting (använder det fortfarande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 kanske det.. men vet ingen någon bra sida med en guide till zmodeler. den ska vara enkel.har redan försökt att hitta på google också vidare men hittade inget. Men ffs! Den bästa guiden sitter i ditt huvud.. Människans uppfinningsrikedom och upptäcktslust kommer att hjälpa dig på vägen.. Jag har suttit i zmod sen 1.06 va nytt.. Då kunde jag knappt göra en kub.. Men se på mig nu.. Jag sitter och pillar i programmet som om jag har kunnat det hela livet.. Och jag har inte läst några jävla guider.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Håller med till 100%! Stell. Du har så rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Om man läser guider så blir man fast vid ett och samma spår.. Du får reda på vad ett par knappar gör men allt annat då? Det kan va minnst lika bra.. men ska vi skita i dom bara för dom inte används i guiden? Jag tycker det är så fel.. ujujuj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Sluta tjata om webbhotel!!! Här ska moddas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Höll inte nån på med en hoverdrone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 humm.. man kan väll importera .3ds iZmodeler? isf kanske jag kan hjälpa till fattar inte Xmodeler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 humm.. man kan väll importera .3ds iZmodeler? isf kanske jag kan hjälpa till fattar inte Xmodeler. Det tror jag ska gå.. Nej, det är nog inte många som förstår sig på Xmodeler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Ninja och Smart finns ju redan "out there" så dom kan man ju sno och modda.. om man känner för det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Var är dom då??? Vilken sida??? Och sluta snacka Zmodeller!!! Har inget med topicen att göra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts