Ceone Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Henke larsson ska vara med i EM!!! Nu kommer sverige vara skit bra! Han och zlatan på topp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Henke larsson ska vara med i EM!!! Nu kommer sverige vara skit bra! Han och zlatan på topp! hade inte han hoppat av landslaget f*n va bra om han fortsätter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Att han inte kan bestämma sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 NAJS! Fast det är lite dumt av honom mot hans fans.. dom har ju trott att han har svikit dom, två gånger... men men, kul att han är tebax.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 (redigerad) Han har väl inte sagt nått nytt väl? Än att dem får brist på anfallare kan han tänka sig? isf, visa en artikel från nån sida eller så EDIT: Hittade själv : Aftonbladet Redigerad 30 april, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Fy fan vad förvånad jag blev när jag såg det på nyheterna tidigare idag. Så j*vla skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 mm fick reda på det idag när jag kom hem från plugget! blev skitglad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 blir så jäkla glad för att henke är så jäkla grym!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Henke larsson ska vara med i EM!!! Nu kommer sverige vara skit bra! Han och zlatan på topp! Hurra, hurra...OBS!! Inte ironi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Blev glad när jag såg dte för några dagar sen, han e asbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Jag tror Sverige vinner Europa Mästerskapet detta året! Eller kanske England eller Frankrike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Eller brasilien... Ronaldinho blir ju bara bättre o bättre i FC Barcelona (I´m a huge FCB FAAAN ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Eller brasilien... Ronaldinho blir ju bara bättre o bättre i FC Barcelona (I´m a huge FCB FAAAN ) Har du sett Nike reklamen, tänk om Ronaldinho gör den finten han gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Eller brasilien... Ronaldinho blir ju bara bättre o bättre i FC Barcelona (I´m a huge FCB FAAAN ) hahaahahahha när föddes du igår eller? Brasilien spelar inte i EM (= europa mästerskapet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Kul för Sverige men jag tror ändå att Finland sopar banan med Europa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Kul för Sverige men jag tror ändå att Finland sopar banan med Europa... finland!?!? dom e inte bra alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Nå hur troligt är det att en finne inte skulle hålla på Finland ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Eller brasilien... Ronaldinho blir ju bara bättre o bättre i FC Barcelona (I´m a huge FCB FAAAN ) Ja eller kanske Mexiko...har hört att dom har fått ett litet uppsving...lol. EM=Europeiska lag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts