nsky Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Hej på er Hoppas nån kan hjälpa mig med det här problemet, eller nån som har haft ett liknade problem. När jag skriver fel sökväg till en websida så kommer jag till den här länken: /www.internet-optimizer.com och den är i sin tur länkad till (ibland) till porrsidor. Hittar mappen om jag söker på optimizer men jag får fan inte bort den. Det är klart att jag ominstallera allt men det känns drygt för jag har nyss gjort det... Ha det gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Gratis automatisk länkning till porrsidor, varför vill du ta bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Jag hade det ett tag, fick inte igång startsidan och kom inte ut på internet ! Vet inte hur jag fick bort det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 (redigerad) Du har troligen fått en 404-hijacker, hade själv en sån förut som tillverkaren skickade med ( ) men den länkade till skillnad från din till en seriös hemsida. Hur som hellst, jag scannade med ad-aware och rensade bort programmets alla komponenter så var det problemet ett minne blott. Hittade lite info om Internet Optimizer: http://www.pestpatrol.com/PestInfo/m/moneytree.asp (optimizer verkar bara vara en liten del av nån större parasit ) Edit: Här står det lite mer ingående om just Internet Optimizer http://www.doxdesk.com/parasite/InternetOptimizer.html Redigerad 30 april, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nsky Skrivet 30 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 får tacka så mycket för hjälpen. har inte hunnit titta närmare på det men när jag snabblästa såg det ut som att det var precis vad jag behövde. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts