Wild_hawk Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Laddade ner en film av en kompis det står på den att den är av mpeg format men när jag öppnar den laddar den jätte länge och när den laddat klart står det något med Classfactory.. Vad är felet? Eller vad ska jag göra för att få den funka?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Codec? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 vadå codex? Vilken codex behöver jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 (redigerad) xvid antagligen... http://www.xvid.org/ Redigerad 30 april, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 xvid antagligen... http://www.xvid.org/ det var ju mpeg-format, och på officiella hemsidan hittar du bara källkoden, inga binaries . Wild_Hawk: testa ladda ner windows WMP9 codec, kanske hjälper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 det var ju mpeg-format, och på officiella hemsidan hittar du bara källkoden, inga binaries . Wild_Hawk: testa ladda ner windows WMP9 codec, kanske hjälper Nä, men det finns länkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Laddade ner en film av en kompis det står på den att den är av mpeg format men när jag öppnar den laddar den jätte länge och när den laddat klart står det något med Classfactory.. Vad är felet? Eller vad ska jag göra för att få den funka?? Sök på "SVCD Codec" på Google ska du nog kunna hitta nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts