samool Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Nu är jag nästan så säker som det går att bli på att VC kommer på PC, inte för den här länken det bara yttligare en liten grej som gör att jag tror att det kommer, det är han som har forumet på Tvspelsborsen som skrev detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Samool:Om du inte har ett ps2....SKAFFA DET!!.....då kan du sluta längta och spela det i stället!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Samool:Om du inte har ett ps2....SKAFFA DET!!.....då kan du sluta längta och spela det i stället!! jag vill inte skaffa ps2 (om jag inte får det jätte billigt) det är inte lönt nu när den är så gammal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 (redigerad) Hörni... Jag har en kompis som körde en ps2 skiva i datorn, Tror ni att de går med VC? Isåfall Redigerad 7 november, 2002 av W-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 det enda jag vet är att man kan köra en ps2-skiva i dvd-rom för att kopiera låtarna från skivan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Hörni... Jag har en kompis som körde en ps2 skiva i datorn, Tror ni att de går med VC? Isåfall Du måste nog ha en ps2 emolator för att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 mhmm.....ps2 emulater e bra!!...jag har skaffat nintendo 8-bits emulator till datan....men man kan bara spela några spel......som redan finns på programmet......som tex mortalkombat och något annat tråkigt och ALLA mario spel som finns till 8-bits och sega.......Fräckt va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Haha, tänk er Vice City till Nintendo 8-bit! Vilken ful och hackig grafik det skulle bli. Jag har ett gammalt Nintendo 8-bit men bara ett spel(Ice Climber), vet nån var man kan få tag i gamla 8-bit spel eller tillbehör till konsolen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Nu säljs mest begagnade 8-bit spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 jag har skaffat nintendo 8-bits emulator till datan....men man kan bara spela några spel Gå in på sidan du laddade hem den på och sök på "Roms" så har du spel att spela dom senaste fem åren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 7 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Gå in på sidan du laddade hem den på och sök på "Roms" så har du spel att spela dom senaste fem åren... eller romz brukar va bättre ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 mhmm.....ps2 emulater e bra!!...jag har skaffat nintendo 8-bits emulator till datan....men man kan bara spela några spel......som redan finns på programmet......som tex mortalkombat och något annat tråkigt och ALLA mario spel som finns till 8-bits och sega.......Fräckt va?? Jag har en sån också med 297 spel. Jag tror det är väldigt svårt att hitta en ps2 emolator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 (redigerad) tror jag med Redigerad 8 november, 2002 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 tror jag med är du den Tyrone jag tänker på??? heter du Tyrone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts