MP5 Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Ja vad ska ni göra i valborg? Själv ska jag kanske vara med några polare och om inte så blir det familjen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Vad brukar man göra på Valborg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 ärligt så vetefan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 ska till Östanå.. byn har bara 500 invånare men på valborg kommer de ca 10.000 pers.. dom räknar me att de ska komma 11.000+ iår.. asa stort där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Festa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Klämma X antal öl nere vid vätterstranden.. Vem vet vad som händer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 festa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Ingenting :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Festa absolut...... ska bli så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Ska ha råpartaj med min katt! Hon är svingrym, hon däckar efter en skål vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Ska festa osså...har köpt x antal explorer.. ne men en..d räcker...så ska ja ti en polare så ska vi va där sen ska ja ut på djurgården o ha roligt..mycket fjortisar där men va fan...you'll only live once Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 titta på kasen i Alunda, Köpa 1 kilo godis, och titta på Strul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Ska ha råpartaj med min katt! Hon är svingrym, hon däckar efter en skål vatten. Hahaha, lol !! Ska vara med några kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Ska festa osså...har köpt x antal explorer.. ne men en..d räcker...så ska ja ti en polare så ska vi va där sen ska ja ut på djurgården o ha roligt..mycket fjortisar där men va fan...you'll only live once Ska du till djurgårn ?.. bor i närheten.. men dissar det min morsa ska nattvandra jag sak till baracuda i djurshoilm.. å kröööka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Jag skall förmodligen till stadsparken i lund.. springa runt och jaga boll kanske.. kanske hacky-sacka lite.. tjivas å ha sig.. bli som en liten palting igen =P Säkerligen har man väl med sig en och annan flaska namnam Ingen som skall grilla korv å fan och hans mormor på bål eller? Det som är roligast ju.. se vad som händer med diverse grejer när de utsätts för lite värme =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Har inte planerat nåt men antagligen blir det en lugn kväll framför dumburken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Jag ska chilla... ne, men typ jag ska väll göra som vanligt mamma och pappa skulle äta på resturang men det var fullt så nu blir det kväll med dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Har inte planerat nåt men antagligen blir det en lugn kväll framför dumburken. Så blir det antagligen för mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Hade jag inte haft så ont i knät som jag har så skulle jag nog varit ute och druckit som den fjortis jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Ska du till djurgårn ?.. bor i närheten.. men dissar det min morsa ska nattvandra jag sak till baracuda i djurshoilm.. å kröööka oou =/ mammor som nattvandrar e inte det roligaste hehe...men baracuda låter nice... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts