Sirius Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Men det är faktiskt coachen eller förbundskapten eller vad vi nu kallar det i hockey som bestämmer vilka som ska spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Vad tänkte han på..? Men jag tycker synd om han, jag har faktiskt gjort självmål, dock inte så som han utan att, på honom såg det ju typ medvetet ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 (redigerad) Vad tänkte han på..? Men jag tycker synd om han, jag har faktiskt gjort självmål, dock inte så som han utan att, på honom såg det ju typ medvetet ut.. jag har också gjort självmål men bollen skulle åkt in i mål ändå hehe ... en gång så spela vi fotbolls match så gjorde en i mitt lag en cykelspark på våran mål område och den kom rakt i vårat mål Men det var jätte snyggt mål men det var på fel sida Redigerad 30 april, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts