Cortez Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 (redigerad) För det första, när man såg detta klipp skrattade jag nästan ihjäl mig. så: *EDIT* Detta var alltså HOCKEY-VM som pågår nu, detta hände i sista matchen i första gruppspels-omgången. *EDIT* Nåja för er som inte sett klippet på japanen som gjorde självmål när det stog 3-3 mellan danmark och dom i slutminuterna, och den som vann matchen skulle gå vidare till nästa gruppspels-omgång. Rätt så dåligt tillfälle för självmål kan man ju säga, speciellt eftersom han trodde att han hade gett Japan ledningen med 4-3, men han hade gjort i sin egen bur. http://hem.passagen.se/mifril/files/jap-den_1.wmv Hittar ni hans självmål på Kan även bjuda på lite vad folk som trott hände när han gjorde självmål. "asso har killen spelat hockey förut eller ??? killen är ju helt vilse ute på plan jevla japaner " "Det är inte synd om honom. Ok om man skulle slå in pucken av en reflex, men gör ju knappast det och han märker ju inte misstaget förrän efteråt.. sånna klantar ska inte spela i ett landslag. " "ASSO fattar ingen.. LÄSER NI INTE TIDNINGEN? han hade ju slagit vad med sina kompisar att han skulle göra mål i vm.. så var det ju slutet i sista matchen och han hade inte gjort mål.. så han var tvungen att offra sig... annars hade han vart tvungen att kn*lla med en get... " "Japaner ska inte spela hockey.. dom ska hoppa runt och skrika (karate tror jag det heter).... HAIIIIIIIYYYA SOANG WOI!!! CHING CHONG " "hahhahahahahhahahahahahha, snygg reaktion !!!! " "JAAA HEJJA JAPAN DOM E E BRAAAA!! vafan gör dom i A VM " "haha omg vad fan tänker han på? helt borta eller han blir ju glad ibörjan ju haha ;D mest lol " Som sagt, jag har bara en sak att tilllägga: HAHAHHAHAHAAHAHAHAH, det var det mest roligaste jag nånsin sett i ett VM! Redigerad 29 april, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 jo, han gjorde bort sig rejält Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Säger det med ching chong igen så kommer jag till din stadsdel och knullar dig i röven fattar du!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Säger det med ching chong igen så kommer jag till din stadsdel och knullar dig i röven fattar du!! *REPORTED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 *REPORTED* haha aegd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 [17:49:02] [@vvij|Trolle] http://ypho.net/jap-den_1.wmv haha, japaner skall hålla sig till konsol spel och anime/manga! [17:59:02] [@cal-troop|away] lamer [17:59:08] » @cal-troop|away is now known as @cal-trooper [17:59:34] » @|29A|silen is now known as @|29A|silen-away [18:00:53] [@vvij|Trolle] den japanen ja? ;> [18:01:24] [@[mIkolan|tv]] lol [18:01:50] [@vvij|Trolle] första bara: Wieeee, ja gjorde mååål [18:02:02] [@vvij|Trolle] så bah, wtf!!1 w8 öhh minuten va [18:02:06] [@vvij|Trolle] hold ya horses [18:02:23] [@cal-trooper] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 HAHAHAhA VILKET SJÄLVMÅL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Så underbar.. Upp med händerna, släng klubban, lägg dig ner och skäms.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Så underbar.. Upp med händerna, släng klubban, lägg dig ner och skäms.. Ja, reaktionen var nästan roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Säger det med ching chong igen så kommer jag till din stadsdel och knullar dig i röven fattar du!! hahah moget, vad är det för fel med att säga det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 hahah moget, vad är det för fel med att säga det? fördomsfullt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 HAH fy fan va klumpigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Tycker synd om honom faktiskt... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Tycker synd om honom faktiskt... :'( Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 sjukt pinsamt av jappsen, hade fan tagit självmord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Ja, man kan väl inte vara bra på allting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 jag kan inte se den?? det kommer upp nått om "felrapport" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Ja, man kan väl inte vara bra på allting... ...men som hockeyproffs borde man vara bra på hockey, hehe! Synd om killen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts