Henkibojj Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Är det någon som har ett program sm kollar vilka unique stunt jumps man har tagit och inte tagit? Har skaffat 99% och det enda som är kvar är ett enda hopp.... har redan dubbelkollat dem, så jag orkar inte köra igenom allihop en tredje gång... Så om någon har / är så bra att han kan göra ett sådant program skulle jag bli väldigt tacksam för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Det finns väll oxo kartor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 men kartor!!! jag har väl följt kartor är ju klart, hur skulle jag annars ha hittat 100 paket, 35 rampages, 15 stores, alla sidemissions, och alla andra gömda saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 (redigerad) men kartor!!! jag har väl följt kartor är ju klart, hur skulle jag annars ha hittat 100 paket, 35 rampages, 15 stores, alla sidemissions, och alla andra gömda saker? så lobbigt e det väll inte att köra om dem de e ju bara 36st Redigerad 29 april, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 det finns ett sådant program på gtamods.. tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 det finns ett sådant program på gtamods.. tror jag.. Tyvärr, önskar att det så vore. Letat där många gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts