Master_sage Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Någon som vet om Mafia är lika bra som på PC på Xbox? liksom när det kom ut på PS2 så var det väldigt dålig grafik vad har jag har hört! hoppas det är bättre på Xbox! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Spel är alltid bäst på PC tycker i varje fall jag. Men varför har du bifogat ett screen från Vice City som dessutom är taget av mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 5 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Skulle bara skoja lite! Du vet, förut ville jag hitta påsk-ägget i Vice City, och då hade du lagt ut den så jag la in den nu på skämt! Hoppas det inte gör något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Skulle bara skoja lite! Du vet, förut ville jag hitta påsk-ägget i Vice City, och då hade du lagt ut den så jag la in den nu på skämt! Hoppas det inte gör något! Varför la du upp den bilden då? Skämt det med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 6 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Japp! Ska sluta skämta nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Skulle bara skoja lite! Du vet, förut ville jag hitta påsk-ägget i Vice City, och då hade du lagt ut den så jag la in den nu på skämt! Hoppas det inte gör något! Vilket påskägg?? Kanske är lite efter..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Det är ett hemligt rum med ett stort påskägg i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Ever heard of bumpin'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Ööh! Inte ett enda inlägg har handlat om topicens ämne! (Tveksamt om ens första inlägget har med ämnet att göra). Hursomhelst så undrar jag samma sak. Hur bra är mafia på XboX? Bättre elelr sämre en PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts