Ceone Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Min data startas om automatiskt i bland. Jag vet inte vad det kan vara... Jag köpte ett nytt minne för ett tag sen och sen satte jag i de och sen efter 1vecka så startas den om automatiskt . Det är bara ibland den gör det. Jag vet inte om de kan va fel på minnet eller de kan va. Någon sa till mig att de kunde vara minnet som blev överhettad. Men kan man ha fläkt till minne??? Snälla hjälp! Jag tycker det är störigt när den startas om automatiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Hur varm är processorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 hur varm? asså jag har fläkt till processorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 (redigerad) Hur varm är processorn? Redigerad 28 april, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 vad då varm? hur ser man de? Jag har en AMD athlon 2400+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 I BIOS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Han frågar hur varm den är, inte vad det är för processor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 vad då varm? hur ser man de? Jag har en AMD athlon 2400+ Del eller F2 knappen när du startar datorn så kommer du in i BIOS (Basic Input Output System) Sen brukar Temperaturen stå på Powermagmament (stavning?) eller annat... BTW, min dator brukar ofta starta om också, fast det är nog för att mitt nätaggregat smällde och jag har själv varit och lödit där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 GAH! ftp://ftp.sweclockers.com/pub/System%F6ve...speedfan408.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Del eller F2 knappen när du startar datorn så kommer du in i BIOS (Basic Input Output System) Sen brukar Temperaturen stå på Powermagmament (stavning?) eller annat... BTW, min dator brukar ofta starta om också, fast det är nog för att mitt nätaggregat smällde och jag har själv varit och lödit där.. Nja, på compaq så är det väl F2? Eller Compaq var F10, Dell var F2, och "vanliga" är väl del? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Nja, på compaq så är det väl F2? Eller Compaq var F10, Dell var F2, och "vanliga" är väl del? del / delete är väl ändå vanligast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 OEM-datorer gillar att ändra standader, de är typ som M$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 har fromaterat om datan och det händer fortfarande ska kolla där ni sa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 GAH! ftp://ftp.sweclockers.com/pub/System%F6ve...speedfan408.exe Adressen funka inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Adressen funka inte... Så hemskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Min dator brukar startas om då och då. Men det beror nog på vad jag gör. Den startar bara om i typ vissa spel, eller ibland i internet explorer. Men nya spel har jag aldrig problem med... När brukar den starta om hos dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 När datorn hänger sig startar den om istället. Om du önskar blåskärm instället så att du kan se vad som bråkar, typ minnena. Ta egenskaper för Den här datorn, under avancerat-fliken har du start och återställning. Ta där bort bocken automatisk omstart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts