craveman Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Jag har köpt alla fastigheter och klarat alla sidouppdrag men kommer ändå inte vidare till Cap the collector-uppdraget. Vad har jag missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 har du klarat alla fastigheters uppdrag då????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
craveman Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Japp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Japp... boatgarden också det är där man ska köra båt-´´checkpoint charlie`` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
craveman Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Nu är det fixat... Jag trodde jag klarat båtarna men icke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 man behöver inte klara boatyard, jag hade inte klarat den när jag fick det uppdraget, räcker med att man äger den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Det behöver man visst. Om man inte gör uppdraget får man inga pengar där och då kommer inte maffian. Desutom varvade jag spelet nyligen för andra gången. Och dom ringde inte förräns jag klarat Checkpoint Charlie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 konstigt, jag behövde inte klara det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 jag behövde inte ha klarat varken boatyard eller stripkuubben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 jag behövde klara boatyarden.. dvs. checkpoint charlie.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 jag behövde inte klara pole position iaf... boatyard gjorde jag långt innan slutet så det vet jag inget om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 craveman- har du klarat Printworks då??? Det vet jag att man måste klara iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
craveman Skrivet 30 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Det var båtarna jag missat, jag trodde jag klarat dom en gång redan men jag hade visst inte sparat då. Men nu är det och dom två sista uppdragen fixade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Det var båtarna jag missat, jag trodde jag klarat dom en gång redan men jag hade visst inte sparat då. Men nu är det och dom två sista uppdragen fixade. Jag tror att det är printworks du måste klara. När man tror att man har klarat alla uppdragen där så är det i själva verket ett uppdrag till, Cap the collector. det är inget speciellt svårt uppdrag ändå men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Jag tror att det är printworks du måste klara. När man tror att man har klarat alla uppdragen där så är det i själva verket ett uppdrag till, Cap the collector. det är inget speciellt svårt uppdrag ändå men... Inte bara printworks...jag fick mitt äfter jag gjort 1 lista på sunshine autos och printworks (vet inte om man måste ha hamnen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts