_thule_ Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 har varit uppe tidigare vet, men hinner inte söka just nu och brukar aldrig hitta det jag söker efter när jag söker, men vilken är den bästa gratis popup-killern? inte stopzilla som man måste betala för efter 15 dagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Google har en toolbar med med popup-stopper. fast hur man laddar ner den vet jag inte. Kolla runt lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 använd Mozilla Firefox (inbyggd popup-stopper) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 http://www.mozilla.org/products/firefox/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 orka med Mozilla, använder "Pop-Up Stopper", funkar perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Googles stoppar inte den sortens popups som jag har problem med, har testat den, har problem med såna som inte direkt kommer från nån sida, och vill inte installera Mozilla, Explorer duger. "stop up killer" vart laddar man ner den? och är det som på stopzilla att man kan tillåta vissa popups? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 ingen som vet nån bra?? börjar bli desperat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 sök på Popup-killer på download.com eller google, du lär hitta en direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 orka med Mozilla, använder "Pop-Up Stopper", funkar perfekt Jag mä..."Free edition" tom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 popup stopper fungerar inte, den vill inte installera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Testa kör ad-aware om det inte är popups som kommer upp då du kommerin på en sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Nu fungerar det, men en fråga till dom som har den, stoppar den MSN rutor också?? står nåt om MSN.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Nu fungerar det, men en fråga till dom som har den, stoppar den MSN rutor också?? står nåt om MSN.. MSN rutor? Menar du popups:en typ "Du har fått ett nytt e-post meddelande från..." osv? Isf nej, mitt stoppar iaf inte dom. Om det nu var dom du menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Nu fungerar det, men en fråga till dom som har den, stoppar den MSN rutor också?? står nåt om MSN.. Om du menar popupen som kommer upp när man loggar in på MSN så kan du gå in i Alternativ och stänga av den nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 30 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 ok, bra, det var dom jag inte villa ha bort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts