seal Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Jag tänkte på första uppdraget som man får av Haitanernas boss (är det va?) då man ska ta droger innan snuten tar dom... Är det inte lättare om man tar en helikopter till det uppdraget, så slipper man snutarna??? Jag fick se att man får uppdraget efter "Stunt boat"? av Umberto Robina, som jag inte klarar :S endast pajjar jag båten eler så gör jag för många misstag.. Och en fråga till: När börjar man få uppdrag av Phil??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Jag tänkte på första uppdraget som man får av Haitanernas boss (är det va?) då man ska ta droger innan snuten tar dom... Är det inte lättare om man tar en helikopter till det uppdraget, så slipper man snutarna??? Jag fick se att man får uppdraget efter "Stunt boat"? av Umberto Robina, som jag inte klarar :S endast pajjar jag båten eler så gör jag för många misstag.. Och en fråga till: När börjar man få uppdrag av Phil??? 1: nja det är nästan lika svårt medm helikopter eftersom den ofta blir sönderskjuten i första drogplatsen 2: Phils uppdrag får man efter att man köpt The malibuclub och gjort dom uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Jag brukar ta motorcykel. Dom e smidigast och lättast att hoppa på och av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Du gör det bara svårare för dig själv om du använder helikopter och dessutom är det uppdraget skitlätt bara du har full armor och health innan du börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Håller med Arvid till 100% Jag hade 100 Arm/Liv och Sanshez(stavning?) så klarade jag det lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 okej, jag klarade just av det första uppdraget av Umberto Robina Så nu har jag det där uppdraget... Ska prova uppdraget snart, kanske... På gamefaqs var uppdragets svårhetsgrad 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 1 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Okej, nu har jag klarat det uppdraget och några till, jag är på uppdraget som man får av Umberto Robina då man ska åka till en snubbe, sedan ska man åka i båten (som han kör) och skjuta ner en massa Haitanier... Efter att jag hade tagit alla tre väskor så hade jag så lite liv att dom sköt ihjäl mig direkt något tips till det uppdraget?? Och så har jag en kompis som inte hade klarat (han har gjort det nu) uppdraget "The Driver" men ändå hade han gjort Phils uppdrag, men han ska väl inte kunna göra hans uppdrag innan han klarat hela Malibu Club?? Och han har väl inte kunnat fått dom två sista storyuppdragen om han inte klarat det uppdraget heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Okej, nu har jag klarat det uppdraget och några till, jag är på uppdraget som man får av Umberto Robina då man ska åka till en snubbe, sedan ska man åka i båten (som han kör) och skjuta ner en massa Haitanier... Efter att jag hade tagit alla tre väskor så hade jag så lite liv att dom sköt ihjäl mig direkt något tips till det uppdraget?? Och så har jag en kompis som inte hade klarat (han har gjort det nu) uppdraget "The Driver" men ändå hade han gjort Phils uppdrag, men han ska väl inte kunna göra hans uppdrag innan han klarat hela Malibu Club?? Och han har väl inte kunnat fått dom två sista storyuppdragen om han inte klarat det uppdraget heller? På det uppdraget ska du bara skuta ner haiterna, SPRING FÖR DITT LILLA LIV!! :"> Man behöver inte döda sonny och lance när man gjort allt annat, om det var det du mena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 1 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 På det uppdraget ska du bara skuta ner haiterna, SPRING FÖR DITT LILLA LIV!! :"> Man behöver inte döda sonny och lance när man gjort allt annat, om det var det du mena Man ska skjuta ner Sharkgängen också, eftersom att dom också skjuter på en :S Ska testa sen, kanska ska använda minugun istället för M4... eller??? Sedan när jag klarat det uppdraget och det som kommer efter så funderar jag på vilket företag jag ska köpa kanske kommer att bli Malibu Club Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts