Graul Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 jag tänke göra en spelar modell till vc och undrar hur man mergar (merge=smälta samman) objekt i zmodeler... Snälla hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 snälla hjälp... jag måste få veta :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Du väljer Create>Objects>UniteSelected.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Måste väl först klicka select all? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Måste väl först klicka select all? näe, det beror om man ska mergea alla eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 ok tack så jätte mycket... jag tänker inte avslöja vad det blir för en modell men jag lovar att den blir bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 näe, det beror om man ska mergea alla eller inte Jaa, men jag utgick ifrån det. Annars selectar de som ska sättas ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 jag fattar ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 jag fattar ingenting ah, överkurs! Nej men, alltså, väl bara dem som du vill mergea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 ah, överkurs! Nej men, alltså, väl bara dem som du vill mergea va??? om du menar att jag måste selecta de som jag ska merga... hur gör jag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Select kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Klickar på select sen väljer nått där.. Eller så har du snabbknapparna.. ALT+A = Select All ALT+S = Select Singel ALT+D = Deselect All Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 det behövs inte längre... jag fick hjälp av copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 30 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 jag kan nu avslöja att det inte blir nån mod... :'( det går inte att exportera till dff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 jag kan nu avslöja att det inte blir nån mod... :'( det går inte att exportera till dff klart att det går, annars skulle det ju inte finnas några mods. Har du filtret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 30 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 klart jag har... men det funkade nu :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 30 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 men ok då funker det iaf... då undrar jag hur man ändrar så att man hoppar istället för att gå (eller springa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts