Upson Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Jo det är visst bekräftat (superäsker) ska hitta nån länk eller något.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 jag tror nog jacker om jag får utrycka det så, ägde nark buddy där på en femma. Prestandan i ps2an är gudomlig iaf för det priset.. jag äger mgs2 till pc, o kom hem till kusinen som har det på ps2, fick fan yrsel av grafiken och vad ps2an presterade imot min, vad jag skulle kalla modern dator.. För att avvika lite från ämnet, har nån checkat in playstation portable, det vattnas i munnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
solle Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 sant tro det med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag tycker ärligt nu att det blir inte samma GTA känsla om dom ändrar grafiken som i Driv3r eller the getaway :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 men nödvändigt att hämta upp skitgamla trådar från soptunnan... ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 *BUMPNING AV TRÅD*! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 men nödvändigt att hämta upp skitgamla trådar från soptunnan... ( ) kanske ville det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 kanske ville det okidoki....men det var fortfarande onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts