xekenx Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Kan inte alla ni som hela tiden gnäller lägga av med det? Blir skitsura om nån stackare råkar starta ett nytt topic som kanske redan fanns eller vad som.... SLUTA GNÄLLA.... och lägg ner den aggresiva tonen på foumet, nämner inga namn men ja vet några speciellt.... mogna till lite. Inte för att åldern är så hög här men tänk innnan ni skriver. Stör ni er på ett som ni kallar onödig topic så skit i den, svara inte bara ignorer istället för att gnälla hela tiden.... Försök göra dett forumet lite gladare så blir det roligare för alla.... tack för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 jag är med dig har försökt med detta innan också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Håller med till 100%!! .....även om jag gnäller pytte-lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Samma här!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 7 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 BRA om alla försöker tänka på detta blir det mycket roligare att skriva på detta forumet. Inte bli skitsura om nångon anna gör nått fel.. ALLA kan göra fel.. Rätt kul om en ny kille kommer i forumet och råkar starta en ny topic och får massa skäll för det?? SLUTA med sån skit, jag råkade ut för det när jag blev medelm. SKäll inte försök hjälpa till och visa istället... Blir fan så mycket roligare då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 7 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 HOPPAS NU ALLA KAN LÄSA DETTA OCH FÖRSÖKA GÖRA DETTA TILL ETT GLADARE FORUM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 aa jag ska tänka på d, om du tänker nästa gång på att skriva sånna här typer av meddelanden i "off-topic" snälla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Onödig Topic!!!!! Nej jag bara skoja (kunde inte låta bli) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Jag håller med om att många gnäller och har sej på sån`t...Jag är ganska trött på folk som kommer med gammal info eller nått liknande...Men skiter för det mesta i att påpeka det...Fast om nån ny kommer och postar något i till exempel GTa2 avdelningen som inte alls har något med det att göra säger jag till..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Onödig Topic!!!!! .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 .... Varför QUOTE:ade du bara det!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Varför QUOTE:ade du bara det!? För det va en onödig topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Varför la du den här topicen i VC...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 För det va en onödig topic... Skriv det själv istället för att bara QUOTE:a en del av det jag sa för då blir det nåt jag inte har sagt i det sammanhanget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Skriv det själv istället för att bara QUOTE:a en del av det jag sa för då blir det nåt jag inte har sagt i det sammanhanget. GNÄLL!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Skriv det själv istället för att bara QUOTE:a en del av det jag sa för då blir det nåt jag inte har sagt i det sammanhanget. Orkar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 (redigerad) Många Gnäller ånddåå!!!!!! Redigerad 7 november, 2002 av vicecity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 gnäll inte som 70 åriga kärringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Vilken jobbig situation det börjar bli.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts