Visa Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 (redigerad) Jag ska börja på en Koenigs egg! Men jag behöver lite hjälp innan jag kan börja på den.. Jag behöver samma hjälp som StellHell behövde.. Kan någon klippa ut alla delar och centrera dom exakt i mitten? Bak och fram ska vara: 512 x 512 Sidan och Ovan: 1024 x 512 F.A.Q. Fråga: När ska du börja på den? Svar: Om ca. en vecka då min nya dator kommer. Fråga: Många som börjar på sånt här lägger ner sina projekt? Svar: Jag ska jobba på den tills den blir klar, även om det kommer ta lite tid. Fråga: Är du bra på Zmodeler? Svar: Nej, jag kan programmets funktioner mm. Men jag är inget proffs. Redigerad 28 april, 2004 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mud Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 det låter ju toppen ju lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Ja, fast jag behöver ju hjälp innan jag kan börja :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 (redigerad) bilderna från sidan ser ut att vara tagna snett uppifrån och även den framifrån.. hmmm... Redigerad 29 april, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Så farligt är det väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 När jag läser din FAQ tänker jag på min nerlagda house-mod. Kanske ska ta upp den nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 När jag läser din FAQ tänker jag på min nerlagda house-mod. Kanske ska ta upp den nån gång. Jo det vore trevligt kan du inte kombinera den med min kyrka att det är typ en grav kammare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Jo det vore trevligt kan du inte kombinera den med min kyrka att det är typ en grav kammare Men nu handlade den här tråden om en Koenigs Egg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Men nu handlade den här tråden om en Koenigs Egg Joda. Det glömmer vi inte. En bil som i miina ögon inte är särskilt vacker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Tror du kommer tröttna fort på den.. Anledningar: Bilderna är inte exakta, Det är bilder och inte ritningar, Bilen har ju former jag aldrig skådat.. Men men.. Du gör som du vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Vill hellre börja på en svår sak som blir bra, istället för att göra massor med fyrkantiga fula bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Vill hellre börja på en svår sak som blir bra, istället för att göra massor med fyrkantiga fula bilar Ingen som har sagt att du ska göra en "lådbil" men du behöver ju inte ta den kurvigaste som finns.. Min SAAB tycker jag är nog så rund.. Och jag har ändå suttit i zmod i snart 2år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Jag vill göra en svensk bil... Det finns en Saabskapare på forumet Det finns en Volvoskapare på forumet.. fattas Koenigs egg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nobody Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Jag vill göra en svensk bil... Det finns en Saabskapare på forumet Det finns en Volvoskapare på forumet.. fattas Koenigs egg Vem/Vilka är Saab/Volvo-skaparna, vilka modeller har dom gjort? Skulle bli kul med en Koenigsegg i GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Kan nån kika om det här är rätt gjort?Koenigs_Egg.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 lär bli ett helvet att bygga efter dessa bilder 1:otydliga kanter 2:perspektiv 3: tagna uppifrån osv... kan va nått om du vet hur bilen skall se ut, ritar upp konturer m.m. i svart och kompenserar för perspektivet genom att bredda taket, sänka ner hela akterpartiet i bilden framifrån osv ... som sagt, en jävla massa jobb me dom bilderna innan du kan änvända dom i Zmodeler eller nått liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Hm.. här har vi ju 240 blueprints fast bara från sidan och uppifrån http://www.fullschub.com/3dsmax/blueprints...o/volvo-265.GIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 hur går det med bilen?? skulle gärna vilja veta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Är inte säker på att han har börjat ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Är bilen fortfarande på gång? Kan du göra alla en tjänst, och adda den till GTA:Sweden i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts