Miike Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 kan man ladda hem nått program så man kan göra spel? alltså lågkvalite o sånt... vet nån? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Jag antar det. Sök på Google eller nåt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 men jag e skit dålig på sånt.. asså när man typ bara kan gå runt som pokemon eller sånt skit.. o lägga in musik??? vet nån nått? tack jag ska kolla Jacker äslakar dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Då vet vi att det finns en Gay på forumet!! Hehe närå! men vem var det som gjorde ett grymt bra spel med HL som motor? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 (redigerad) okej m en kan nån någon länk där man kan?? o jag äslkar dig med min lille gurk sötis :"> Redigerad 28 april, 2004 av Trähatt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 okej m en kan nån någon länk där man kan?? o jag äslkar dig med min lille gurk sötis :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Vi Har en bög på forumet... tror ni anticimex hjälper till i sånahär allvarliga situationer!!??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Jacker-my gods son feelin it-Jacker-Proffesor-Jacker vet nån eller inte?? o ja e inte bög.. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 lite Fag varning bara känn dig lugn!!! Nä nu ska vi inte va dum.. mjo hittar du inge program eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Säö på Gamemaker. finns ett som heter så tror jag. å Klik & Play Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Clickteam skaparna av TGF, CnC, KnP, MMF och Jamagic Finns väldigt många liknande program, DarkBASIC till exemepl, men det är bara Clickteam jag kommer ihåg adressen till Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 vigge.. du är söt du! *kliar vigge under hakan* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 vigge.. du är söt du! *kliar vigge under hakan* du är också söt.. :"> *kraaam* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 <<darkBASIC>> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 the bög i back ja såna där tecknade spel som man bara klickar på för o komma vidare det e väll inte sååå? svårt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 The games factory kan man göra klickaförattkommavidarespel med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 öhh haru addressen?? e det gratis?? gillar du kebab?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 1: ja, se mitt inlägg ovan 2: nej, men det finns ett demo på sidan 3: ja, lätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 okey ska pröva o se vart jag kommer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 sånt där e föööööööörrrrr svårt för mig finns det inge lättare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts