Optical Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Finns det nån som spelar Vice City nu för tiden?? Var ett tag sen jag spelade det!! Man kanske skulle installera det igen... men jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 ja för fan!! mindre ofta med det är klart man gör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Jag började spela Vice City igen för några dagar sen och siktar på att varva spelet en gång till... spelar väl en timme eller två per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 varjat spelet för andra gången nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Har också varvat spelet för andra gången nyligen men inte till 100% den här gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 (redigerad) Man har ju varvat VC ett par gånger. Men det är ju förstås bara första gången som man plockar paket och gör rampages. *Edit Har förresten börjat spela GTA3 nu..tycker faktiskt att GTA3 är skööööönare. Redigerad 28 april, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Just nu kör jag flera gånger i veckan, blir ju alltid roligare också när man lagt in nån ny bil eller nått Tror nog att jag kört minst fem gång i månaden sen de släpptes i maj förra året, har iofs inte kört nått uppdrag sen jag klarade det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 jag spelar ganska ofta då jag ganska nyss har köpt spelet köpte det för några veckor sedan, tror jag... Försöker hitta alla HiddenPackage just nu, är uppe i 80 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Jag spelar det fortfarande men just nu är mitt Ps2 trasigt :'( tror det är lasern :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 jag spelar typ några timmar om dagen... börjar dock bli tråkigt eftersom alla uppdrag e klarade.. har 82% complete i statsen tror jag... funderar på att börja på en ny sparning så att det blir lite action igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 ja har typ klarat om det 4 gånger men jag spelar för det fast det är ju inte lika kul som det var förut.. men det e kul endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts