Add3 Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Judo för 7 år sen.. & karate för 4 var med på typ 5 träningar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 oo, esperanto... jag har gått på kung fu i närmare 2 år Fast fick nu sorgligt nog sluta pga skada i foten... kan du formerna i kung fun? eller kartan så den kallas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 (redigerad) kan du formerna i kung fun? eller kartan så den kallas? hmm... Kan en där man börjar i backstance, gör en block... går ner i maputsi-tsu och börjar meditera... sen fortsätter den men kommer inte ihåg allt... (Maputsi-tsu = häst stance...) Ja postar en hemmagjord bild på maput... (gjorde den lite snabbt i paint, har ju skills i ps ) Redigerad 29 april, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Liten fråga e det nån som vet en "martial art" där man inte behöver så bra kondition? Finns det överhuvudtaget? alltså jag skulle inte börja med min kondis som jag har nu ska arbeta upp den under sommaren och så alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 hmm... Kan en där man börjar i backstance, gör en block... går ner i maputsi-tsu och börjar meditera... sen fortsätter den men kommer inte ihåg allt... (Maputsi-tsu = häst stance...) Ja postar en hemmagjord bild på maput... (gjorde den lite snabbt i paint, har ju skills i ps ) grymt vi har över 10 kartor att lära oss jag kan 3 st lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts