Bubbli Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Jag funderar på att börja Kendo(man slåss med pinnar e den enkla förklaringen hehe) och jag undrar nu om någon här går i nån kampsport som Karate, Judo, Jiu-jitsu (lr hur det stavas) och så vidare?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Joo, K-1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 E det Karate eller? E skit kass på förkortningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 För längesen gick jag på judo, men det var nog typ 5 år sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 E det Karate eller? E skit kass på förkortningar. k-1 är k-1. Man slåss mot varandra och får använda vilken stil man vill. Det är dock ingen stil utan en tävling. minigun var nog inte seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Okej, hehe... Men men e det nån som vet vad Jodo e? Det ska tydligen vara som Kendo men med sparkar jag är inte säker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Såg på "Extrema kamsporter" på discovery för ett litet tag sen. läskigt Det var en kille som hade typ tränat Kung-fu i typ 3 månader, hans sparkar slog i en kraft av över 1 kilo, han kunde slå hårdare 'kraft' än det uppstår i en bilkrock, förstå ifall han slår på en vanlig otränad människa, blir icket mkt kvar av den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Ska börja på Aikido efter sommarlovet (kan börja nu, vill itne hoppa in i början av terminen bara). Aikido är en självförsvarsstil, med inriktning att använda motståndarens kraft för att få ner dem. man får även träna med bokken (träsvärd) och lära sig försvar mot bokken och Jo (trästav). Min kompis går på Shorinji kempo (också själrförsvar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Såg på "Extrema kamsporter" på discovery för ett litet tag sen. läskigt Det var en kille som hade typ tränat Kung-fu i typ 3 månader, hans sparkar slog i en kraft av över 1 kilo, han kunde slå hårdare 'kraft' än det uppstår i en bilkrock, förstå ifall han slår på en vanlig otränad människa, blir icket mkt kvar av den inte 1 kilo? menar du inte ton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Jag funderar på att börja Kendo(man slåss med pinnar e den enkla förklaringen hehe) och jag undrar nu om någon här går i nån kampsport som Karate, Judo, Jiu-jitsu (lr hur det stavas) och så vidare?! Jujutsu!.. stavas som det låter, det gick jag i sexan det var roligt men sen blev jag slö och har ej tränat sen dess...(jujutsu altså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 (redigerad) Såg på "Extrema kamsporter" på discovery för ett litet tag sen. läskigt Det var en kille som hade typ tränat Kung-fu i typ 3 månader, hans sparkar slog i en kraft av över 1 kilo vet var mig en klen jävel Redigerad 28 april, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Ja. K-1 är en kampsport som är mkt stor i japan. Likt en blandning av boxning och kickboxning. (Jag håller inte på med K-1, hoppas ni förstod att det var skämt). Konstigt nog är K-1 tillåtet i Sverige. Men reglerna är mkt mesigare här än i japan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Jujutsu!.. stavas som det låter, det gick jag i sexan det var roligt men sen blev jag slö och har ej tränat sen dess...(jujutsu altså) Nej, det stavas ungefär såhär: Jiu-Jiutsu, JAG ÄR SÄKER PÅ DET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Jag gillar Karate Seriöst så tränar jag inte någon kampsport och tänker inte göra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Min bror går på Tha-boxning eller vad de heter han ska gå en match den 14 hoppas han åker på¨styk .. han skryter så mycke och tror han är typ bäst i världen... men som sagt han är inte dålig på att slåss om man säger så tro me brukar alltid slagpåse när han kommer hem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Jag har gått i kung fu 1 månad kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 oo, esperanto... jag har gått på kung fu i närmare 2 år Fast fick nu sorgligt nog sluta pga skada i foten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Nej, det stavas ungefär såhär: Jiu-Jiutsu, JAG ÄR SÄKER PÅ DET! Vad sätter du!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Den här bilden fick jag upp när jag sökte på Ju-Jutsu http://www.budokwai.de/fun/bigarms.jpg Men jag e nästan mer säker på Ju-Jutsu för jag fick upp mest sådana bilder (inte som på bilden utan Ju-Jutsu bilder) När jag sökte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Själv har jag gått på karate när jag var mindre men sluta p.g.a något jag inte mins :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts