danu Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Tja kan nån ge mig en lätt beskrivning hur man fixar så att MTA funkar för det står bara en massa skit när jag connectar OBS! nu tycker jag inte att en jä*la massa folk ska komma och klaga att den är i fel topic (om den nu är det) och bla bla bla låt den va för f*n... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Fel topic.. ( ) Får man fråga vad det är för "skit" som står.. annars kan det bli lite svårt att veta vad som är fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 27 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Fel topic.. ( ) Får man fråga vad det är för "skit" som står.. annars kan det bli lite svårt att veta vad som är fel.. Ja när man trycker på connect så står det nått annat efter ett tag med röd text typ connection ineruppted (stavfel =) Förresten vilken topic ska den va i då???? PROFSSET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 För det första, topic är det du just har skapat. Dom skapar man i s.k. forum, pch det är det som vissa kan klaga på, att det ligger i fel forum Och jag tror bara att Stell skojade, annars skulle han inet använt " " smilien. Och hur tror du att vi ska kunna förstå vad felet är, när du inte äns kan skriva hela felmeddelandet? Gör det, och skriv öven hur du göra EXAKT för att försöka connecta, så kanske vi kan hjälpa dig. Och gäller det MTAVC eller GTA3: MTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 ( ) = Überskämt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Tja kan nån ge mig en lätt beskrivning hur man fixar så att MTA funkar för det står bara en massa skit när jag connectar Slå av brandväggen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 2 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 (redigerad) ( ) = Überskämt.. förlåt stellhell.. :'( jag har laddat hem senaste mtaVC 3.0 jag har råkat tryckt bort port och pass... så nu står det invalid host or port när jag trycker på connect... snälla hjälp mig.. förlåt stellhell.. :'( Redigerad 2 maj, 2004 av danu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 hmm.. Har inte mta själv men alla servrar ligger väl inte på samma port ändå.. Leta upp en server o skriv in ip och port så ska det nog funka... Använd ASE(All Seeing Eye) om du vill hitta servrar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts