Fire-Skull Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 hur tar man bilder i spelet? jag vill gärna veta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 prnt scrn... sen klistra in i paint, PS, PSP etc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 27 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 prnt scrn... sen klistra in i paint, PS, PSP etc.. men hu tar jag bilder na da?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mud Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 prt scr ditt stjärt öppning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 27 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 prt scr ditt stjärt öppning men vilken knap eller var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 men vilken knap eller var? [Print Screen] Den är rakt över [insert] som är över [Delete].. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 27 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 [Print Screen] Den är rakt över [insert] som är över [Delete].. ok skyst!! då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 duktigt... vad har detta med modding att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Han kanske ska ta en bild på en mod som han gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Han kanske ska ta en bild på en mod som han gjort? Men detta har ändå inget att göra med modding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Men detta har ändå inget att göra med modding. Det har inte dina två posts heller.. så lägg ner bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 (redigerad) föresten var fins bilderna da? som man tagit!! Redigerad 28 april, 2004 av Fire-Skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mud Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 men ditt stjärt öppning tryk ctrl+v i typ paint ps Håller med till 100%! lr någe annat program som typ kan hantera bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Det har inte dina två posts heller.. så lägg ner bara.. Det har ju inte din post nu heller i så fall. (och inte denna heller) men jaja i get your point.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 men ditt stjärt öppning tryk ctrl+v i typ paint ps Håller med till 100%! lr någe annat program som typ kan hantera bilder. Du är inte särskilt trevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mud Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 nehe och jag är jäkligt trevlig ska jag säga om jag skulle vara otrevlig skulle jag ta till med nått som rövhål eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 (redigerad) nehe och jag är jäkligt trevlig ska jag säga om jag skulle vara otrevlig skulle jag ta till med nått som rövhål eller nått Ja, men moget att skriva det.. Är det hans fel att han är retarded? Öppna VC Tryck på print screen Stäng av eller alt+tabba ut till windows Öppna paint, w0rd, PS, PSP eller liknande program Tryck på ctrl+V och vipps så har du bilden där Redigerad 28 april, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Öppna VC Tryck på print screen Stäng av eller alt+tabba ut till windows Öppna paint, w0rd, PS, PSP eller liknande program Tryck på ctrl+V och vipps så har du bilden där Och så "Spara som"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mud Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Ja, men moget att skriva det.. Är det hans fel att han är retarded? Öppna VC Tryck på print screen Stäng av eller alt+tabba ut till windows Öppna paint, w0rd, PS, PSP eller liknande program Tryck på ctrl+V och vipps så har du bilden där nee det er det inte man jag er ju ej otrevlig jag gillar ordet stjärt öppning bara. men föresten lycka till med bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 nee det er det inte man jag er ju ej otrevlig jag gillar ordet stjärt öppning bara. men föresten lycka till med bilderna Trevligt att ha fetish på ett så säreget ord.. Som dessutom är särskrivet också.. Ja, vilken värld vi lever i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts