Höken Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Jag har fastnat tror jag. Har spelat VC ett tag nu men efter uppdragen hos Phil kommer jag inge längre. Vad ska man göra? Påverkar det spelet om man använder sig av lite fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 1. Köp fastigheter 2. Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 2. Inte själva spelet men din criminal rating kommer sjunka om du sparar efter att du fuskat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Jag tycker det inte e fel med att fuska....endel fusk 'är snarare kul, vemf*n bryr sig om statsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Dom som vill klara spelet 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Dom som vill klara spelet 100% Det kan man ju ändå göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Jag tycker det inte e fel med att fuska....endel fusk 'är snarare kul, vemf*n bryr sig om statsen? jaaag jag vill ha Criminal Rating jävligt högt när jag har klarat spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Det kan man ju ändå göra. nä det kan man inte, tror att man får typ 98% när man har klarat spelet med fusk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 nä det kan man inte, tror att man får typ 98% när man har klarat spelet med fusk... konstigt att en polare klarat 100% med fusk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 konstigt att en polare klarat 100% med fusk.... Snackar du om mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Snackar du om mig?? När man talar om trollen, jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 nä det kan man inte, tror att man får typ 98% när man har klarat spelet med fusk... Men herregud det är bara ett rykte, det går att klara det med fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Höken Skrivet 2 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Jag äger typ allt man kan äga. Det finns inget att göra förutom taxi, polis bla bla-grejer. Vad ska man göra för att klara ut spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 du måste äga alla husen som man inte får uppdrag ifrån också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts