3reZZ Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Feeettt läskigt på lördag kl 18:00 är det reclaim the city på karlaplan i sthlm.. jag bor i närheten och så brukar jag vara där.. vad jag har hört är reclaim the city en gatufest som brukar språra ut.. förra året var det på stureplan då slog som sönder hela innerstan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Önskar jag kunde fara dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Feeettt läskigt på lördag kl 18:00 är det reclaim the city på karlaplan i sthlm.. jag bor i närheten och så brukar jag vara där.. vad jag har hört är reclaim the city en gatufest som brukar språra ut.. förra året var det på stureplan då slog som sönder hela innerstan.. AboOo fettt läskigt leeen ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Feeettt läskigt på lördag kl 18:00 är det reclaim the city på karlaplan i sthlm.. jag bor i närheten och så brukar jag vara där.. vad jag har hört är reclaim the city en gatufest som brukar språra ut.. förra året var det på stureplan då slog som sönder hela innerstan.. ok kul att veta denna feeettt läskiga sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 tur att man bor utanför Stockholm då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Kanske man borde tipsa polisen om lite detaljer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Eller kan du fara dit med din MP5:a och spraya stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 EYY FEEEEEEEEETTT COOOLT!!! Nej men det var det förra sommarn i Östersund.. spårade ur som fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Eller kan du fara dit med din MP5:a och spraya stället. Ännu bätttre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Shit man. Abo. Har hört lite om dem. Inget av det jag hört är positivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Okej, nu säger alla farväl till 3reZZ, då hans hus kommer brännas upp till grunden :'( Haha, nä men allvarligt, vad gör man på sånna fester? Och är dom fredligt menade eller är det enbart för att paja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Okej, nu säger alla farväl till 3reZZ, då hans hus kommer brännas upp till grunden :'( Haha, nä men allvarligt, vad gör man på sånna fester? Och är dom fredligt menade eller är det enbart för att paja? Alltså allvarligt Hoggert.... hur kan ett hus brinna upp till grunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Upp-och-ner-vänt hus kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Ett hus måste ju brinna ner till grunden. Men ett hus kan ju brinna upp(Om man inte lägger till "grunden" så går det). Och ner. Vilket är egentligen rätt? Huset brann upp. Eller: Huset brann ner.?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 trodde reclaim the city var något bra fast när jag tänker feter så betyder reclaim, återta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 LOL, jag tänkte fel, alla gör misstag :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 3 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 det var igår.. jävla idioter, jävla svin.. dom sprang runt å slog sönder lite.. idioter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Ooooo, phett lääääääskigt lenn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 vad är de för nånting....vad demosterar dom för?? fattar knappt vad dom står för.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 här står det lite rtc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts