_thule_ Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 av vem får man uppdraget där man ska stoppa nån drog affär eller når på taket av "glass" fabriken?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Telefonkillen, tror han heter Mr Black. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Jupp, telefon killen får man det av, det är nog det sista telefonuppdraget.. Man ska gå in där, ta dö på alla skitsprättar med vapen, ta någon portfölj,fly i helikopter och placera västan på flygplatsen om jag inte har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Jupp, telefon killen får man det av, det är nog det sista telefonuppdraget.. Man ska gå in där, ta dö på alla skitsprättar med vapen, ta någon portfölj,fly i helikopter och placera västan på flygplatsen om jag inte har fel hur många telefonuppdraget finns det?? Jag är på mitt andra, orkar inte klara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Krocka bara med tjejens bil tills den sprängs, skitlätt... Det finns 5 telefonuppdrag eller assassinations som de heter i statsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 (redigerad) Krocka bara med tjejens bil tills den sprängs, skitlätt... Det finns 5 telefonuppdrag eller assassinations som de heter i statsen. oj, jag menar det tredje, , det är när man ska skjuta en massa gubbar... Måste man ta vapnen som är med på kartan om man redan har vapen??? För jag har bättre vapen än dem som man ska ta...? Om jag skule "råka" () klara detta telefonuppdraget jag är på, kommer jag få ett nytt på en gång då??? jag har klarat alla storyuppdragen förutom dom två sista... Redigerad 27 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 ta tank fusket och kör på bara så klarar du uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 ta tank fusket och kör på bara så klarar du uppdraget Han kanske inte e fuskare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 ta tank fusket och kör på bara så klarar du uppdraget Tank fusket? Haha... @seal: Åk till Diaz Mansion och ta prickskyttegeväret i labyrinten (om man inte får det i början av uppdraget, har aldrig provat.). Och glöm inte rocket launchern vid Hookers Inn, som ligger vid flygplatsen. Vapnet återfinns i en pool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Använda bazooka i det uppdraget?? Knäpp de 5 första med snipern och gasa ihjäl den sista som åker på en PCJ med en snabb bil så är det klart. Och nej, du behöver inte ta vapnen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 (redigerad) Nej jag är ingen fuskare Men jag kollade på GameFaqs och fick se att man kunde använda Sea Sparrow, det gjorde jag så det var skitenkelt, enda gången jag gick ur den så var det när man skulle döda två st i en bil, jag gick ur på taket och pepprade dom fulla med bly med min minugun Redigerad 27 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Nej jag är ingen fuskare Men jag kollade på GameFaqs och fick se att man kunde använda Sea Sparrow, det gjorde jag så det var skitenkelt, enda gången jag gick ur den så var det när man skulle döda två st i en bil, jag gick ur på taket och pepprade dom fulla med bly med min minugun hur kan man döda folk från tak med minigun? den skjuter ju bara rakt fram hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 hur kan man döda folk från tak med minigun? den skjuter ju bara rakt fram hela tiden Dem som har det på PC har ett manuellt sikte som man styr med musen, man kan oxo ha PS2/xbox kontroller (Classic eller Standard) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 va?! har seasparrown en manuellsikte?! måste prova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 va?! har seasparrown en manuellsikte?! måste prova! Annars var det minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 kollade "manuellsiktet" på den där seasparrown, hur fanken menar du att man siktar, utom att rikta hela helikoptern?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 29 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 åter till topic, har klarat 4:e uppdraget på flygplatsen, men det sista kommer inte, vilka andra uppdrag måste göras först?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 kollade "manuellsiktet" på den där seasparrown, hur fanken menar du att man siktar, utom att rikta hela helikoptern?! Det kommer inte fram något "sikte" i alla fall, men om någon skulle stå i skottlinjen så skjuter Tommy automatiskt på den som står "för nära" Så det är bara att rikta helikoptern på måfå på det du vill skjuta och sedan träffar han av sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 Dem som har det på PC har ett manuellt sikte som man styr med musen, man kan oxo ha PS2/xbox kontroller (Classic eller Standard) jag har det på PC... men har aldrig lyckats sikta på det viset med minigun.. hmm.. får spela lite o experimentera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 jag har det på PC... men har aldrig lyckats sikta på det viset med minigun.. hmm.. får spela lite o experimentera Nej men du e ute och cyklar! Gå in på "Options" i spelet, sen controller options eller va det heter, sen väljer du "Standard controls" istället för "Classic controls" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts