thotim Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Tankade just ner world of warcraft betan och för att installerade det behövs ju en serial . Jag undar om någon här spelat betan och blivit medlem på blizzard eller något? Kostar det? Får man serial då? Var blir man medlem? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 (redigerad) Tankade just ner world of warcraft betan och för att installerade det behövs ju en serial . Jag undar om någon här spelat betan och blivit medlem på blizzard eller något? Kostar det? Får man serial då? Var blir man medlem? Jag tror du får cd keyn av dom ifall du är en officiell beta testare,du får väl maila till dom och fråga ifall du får beta testa wow! *EDIT* Tror inte det kostar, brukar då inte kosta att beta testa spel... Redigerad 27 april, 2004 av AE_Dave Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Det luktar lite warez här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 mm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Report-knappen är nedtryckt, så nu behöver ingen annan göra det. Smart va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Det luktar lite warez här varför då? BTW, är ganska säker på att Blizzard har slutat ta emot fler beta-testare... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 varför då? BTW, är ganska säker på att Blizzard har slutat ta emot fler beta-testare... För att betan var ämnad för beta-testare och inte licenserad för andra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts