kariya Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Här kan du lägga in screens på den bilen du har i NFS:U jag lägger in min senare i kväll för jag är inte på den datorn som ja har nfs:u på... börja lägga in Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Min nya Eclipse. den andra kom tvåa på tävlingen. men här är den nya Från sidan Bakifrån (r*ven2) Framifrån Hoppas ni gilla den bättre än den gamla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Vilket race är du på? Och vad har du för upplösning? Har du moddat ditt Underground? för man kan inte ha Vinyls om man har huven Double-V. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Har du moddat ditt Underground? för man kan inte ha Vinyls om man har huven Double-V. nej men om man lägger på en vinyl på fabrikshuven, å sen går man tilll "huvmenyn" och väljer en huv, så kan man ha en moddhuv när man har vinyl(men man kan inte välja huven å raca med den) lät det krångligt? jag är inte så bra på att förklara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 nej men om man lägger på en vinyl på fabrikshuven, å sen går man tilll "huvmenyn" och väljer en huv, så kan man ha en moddhuv när man har vinyl(men man kan inte välja huven å raca med den) lät det krångligt? jag är inte så bra på att förklara De är lugnt jag fattade! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Checka in den stora NFSU topicen! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts