Concorde88 Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Har precis tagit itu med att leverera fordon till Import/Export garage. De flesta verkar hyfsat enkla att leverera, men jag såg på listan att de vill ha en Dodo. Någon som lämnat en sådan? Hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Du, jag hittar inte garagen på någon av öarna...vart ligger dom???är det dom med nummer 1-9?? isåfall hur vet man vilka bilar dom vill ha?? ??? ??? ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 28 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Garaget i Portland ligger nere i hamnen, vänster mellan husen när man kommit in på hamnområdet. Utanför garaget finns en lista på väggen där det står vilka fordon de vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 29 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Well? Någon måste väl ha lämnat en Dodo till Portlandgaraget? Jag har inte ens satt mig in i flygningen än, ska väl ta itu med det snart antar jag... men det verkar lite halvmarigt att landa i Import/Export garaget...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Jag har lämnat in dodon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 29 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Superduper. Kan du säga hur du gjorde då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Jag körde den över bron, genom staunton, och över bron igen. Du kan ju flyga den dit också, det går fortare och är lättare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Jag gjorde som Hedegarden. Åkte över bron(som en bil) genom stunton, över bron sen till garaget. Det ser ganska löjligt när man åker flygplan genom gatorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Jag klarade det på ssv. Sedan kunde man ta vilken bil man ville i garaget av de bilar man hade länmnat in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Jaa det är väldigt bra tycker jag (Rimmar ) Jo men det är kul att kunna ta BF injection och dra iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 Finns det något import/export garage på staunton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2002 varje gång ja ska ta en flatbed e de en OL barracks....vart finns det mest flatbed??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts