Nark Buddy Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Bågon som har en aning om när DoomIII kommer ut?? Antagligen inte... Men en beta kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Bågon som har en aning om när DoomIII kommer ut?? Antagligen inte... Men en beta kanske? Klart som fan Doom III kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Det brukar inte släppas betor av spel som skall säljas, men hoppas du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Klart som fan Doom III kommer Har han påstått något annat då? nepp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Har han påstått något annat då? nepp... Jo det har han ditt kött ... Bågon som har en aning om när DoomIII kommer ut?? Antagligen inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Jo det har han ditt kött ... njea... han undrade om nån visste när det kom ut.. och sen sa han ''antagligen inte'' och menade att ingen antagligen vet när... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Precis ditt kött ninjafarfar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Precis ditt kött ninjafarfar. Men ditt jävla GTA3 hora ! Orka bry sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Men ditt jävla GTA3 hora ! Orka bry sig? Så går det när man inte är så intelligent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Jag läste i en PCGamer att det skulle komma i mars 2004 men det gör det ju inte så hehe... Jag vet inte när det kommer men ANTAGLIGEN i år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 känns som denna tråd kommer låsas snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 (redigerad) Doom III kommer släppas 3:e/4:e kvartalet 2004 (dvs framåt sommaren/vinter) som det ser ut just nu! *edit* Erazed // StellHell Redigerad 3 maj, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Det har ju släppts två betor av doom III...jag har den senaste men skärmen börjar flimmra när man startar den...Någon som fått den senaste...Doom III Beta 2 att funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Bäst att du suddar bort det där AE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Men ditt jävla GTA3 hora ! Sur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Bäst att du suddar bort det där AE! OMG! Stellans spöke är ute efter mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 OMG! Stellans spöke är ute efter mig I will hount you down and eat your soul in your dreams... Feel my wrath! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Det har ju släppts två betor av doom III...jag har den senaste men skärmen börjar flimmra när man startar den...Någon som fått den senaste...Doom III Beta 2 att funka? Det har inte släppts några betor alls, dem har läckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts