PraXX Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 undra om det finns olika typ vanliga eller dykare typ nåt sånt.... hitta på själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Du menar armén va? Sen förstår jag faktiskt inte om vi ska hitta på nya sorters soldater inför San Andreas, eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Du menar armén va? Sen förstår jag faktiskt inte om vi ska hitta på nya sorters soldater inför San Andreas, eller vad menar du? Tror att han vill ha olika slags soldater. Just nu är ju alla infanterister eller kör stridsvagn och lastbil. Han menar nog attackdykare och liknande, typ Navy Seals. Förresten praxx så tillhör inte dykarna armén utan flottan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 det hade varit fräckt att kunna dyka själv, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 (redigerad) Nja, jag tror knappast att de kommer ta med dykare, vad skulle de göra isf? Borra hål i skrovet på båten så man sjunker när man är jagad ute till havs? Redigerad 26 april, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Nja, jag tror knappast att de kommer ta med dykare, vad skulle de göra isf? Borra hål i skrovet på båten så man sjunker när man är jagad ute till havs? Inta hus och små öar från vattnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Inta hus och små öar från vattnet? Då han man det inte lätt som gangster i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts