Xemtoth Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 (redigerad) En bild Zear0x tog till mig för typ ett halvår sen.. skinnet "tuffig v.2" på tommy vercetti modellen(alltså ett gta3 skin på vercetti modellen) Redigerad 9 juni, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 gtamods.com det e denna mod du har va? http://www.gtamods.com/bilder/4/2/77_stor.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Fasen, jag skulle tagit första klass istället: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Fasen, jag skulle tagit första klass istället: haha det ser ut som om framrutorna är en gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 det e denna mod du har va? http://www.gtamods.com/bilder/4/2/77_stor.jpg NEJ? varför tror du det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 blev en helvetes tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
froztizen Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Visste inte att Tommy var akrobat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Efter ett hårt fall med motorcykeln: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Winston S. Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 hm, ganska lägligt att första gången jag lyckades välta en båt var efter att ha klarat båtracinguppdraget, villket ledde til att jag kom vidare i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 hm, ganska lägligt att första gången jag lyckades välta en båt var efter att ha klarat båtracinguppdraget, villket ledde til att jag kom vidare i spelet... hur kom du därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 hur får ni tag på 200 i hp och sköld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 hur får ni tag på 200 i hp och sköld. 100 %! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Helikoptrar är som ni förstår inte gjorda för att flygas inomhus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2004 Du ersätte den mot infernusen va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Du ersätte den mot infernusen va? det måste han ha gjort för det går då fan inte att flyga in en hellicopter i ett köpcenter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 det måste han ha gjort för det går då fan inte att flyga in en hellicopter i ett köpcenter jag har kommit in med hunter via Ultimate trainer... inga probloem,bara sätta igång jetpack innan man sätter sig i helikoptern och trycker rshift+p tills man e inne i köpcentret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 lite konstigt att infernusen är borta och att helekoptern är på samma ställe som infernusen stog.. men de kan ju vara slump! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2004 Jag HAR bytt ut Mavericken mot Infernusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts