Patrik Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 jag åkte fan igenom bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 jag åkte fan igenom bilen den byggen e oxo för mig, irriterande, ibland fastnar bilarna i varandra kanske visar en screen sen när min eleanor och en caddilac fastna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Blev nått fel när jag hadde instalerat ett skin http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/ok.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 ngn som vet var alla mina jävla saker flyttar sig?! te.x caféet som man ska spränga i copland har flyttat sig till ett parkerings hus det förbannade caféet buggar alltid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 det förbannade caféet buggar alltid.. men mitt sitter i NPM...vad e orsaken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dracc Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Vart i handling.cfg ändrar jag så att en bil går snabbare? Du ändrar ett eller två värden innan det står "R P" tex. eller "F D" lr "4 E" etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 hur lägger man uppp bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 hur lägger man uppp bilder? Antingen trycker du på "Bläddra" och väljer en bild som du vill ladda upp. Eller så laddar du upp den på Pixas, och länkar till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 OK!!!!!!!!!!!!!!! vilkat program har ni för att ta bilderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 OK!!!!!!!!!!!!!!! vilkat program har ni för att ta bilderna? Man trycker på Print Scrn på sitt tangentbord. Sen går man Start > Program > Tillbehör > Paint. Väl inne i Paint trycker du Ctrl + V. Välj sedan Arkiv > Spara Som... Välj Jpeg istället för BMP, spara bilden och ladda upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Man trycker på Print Scrn på sitt tangentbord. Sen går man Start > Program > Tillbehör > Paint. Väl inne i Paint trycker du Ctrl + V. Välj sedan Arkiv > Spara Som... Välj Jpeg istället för BMP, spara bilden och ladda upp. tack!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Det är ju bra att hoppa med bilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Så j*vla snygg bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Så j*vla snygg bil var har du fått den ifrån??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Så j*vla snygg bil håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 önskar att mina texturer på alla mods oxo skulle funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 (redigerad) den fanns på decans auto men var kan jag hitta den nu?? Redigerad 9 juni, 2004 av Lord_Lime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 var har du fått den ifrån??? gtamods.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Blev nått fel när jag hadde instalerat ett skin http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/ok.JPG lol nästa gång du installerar skins till vc, var säker på att skinset verkligen ÄR till Vice City för gta III och vc har olika skins-uppbygganden jag har ingen rolig vc bild, så jag kör lite off-topic på gta1 för skitlänge sen hände detta. Jag åkte i vanlig trafik, alltså i raketfart med nån super-powah-bil som ni alla vet så ser man ju inte framåt på gta1, så jag dundrade rakt in i en polisbil... det verkar som bilar kan röra sig upp och ner lite hursomhelst.. när jag kolliderade så fastnade min bil i snuten, snuten stog stilla.. desamma med min bil. polisanmäld blev jag icke heller [ NO PICTURE ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 angående skinsen så kan det bli så om man har fel player.dff.. alltså tommy-skin på en brud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts