MAFIA_KING Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 de där har hänt för mig med! att ett hus kommer upp i luften, men de var inte på grund av cafeet för mig.. ah fick det iaf när jag hade lagt in café mod'en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 kunde ju komma hem till dig annars men ok Okej, du o jag kan ses på sommarlovet, så grejjar vi d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Här e en bug som jag fick med LunCh's strand café @LunCh kollar du här så ser du den Det där kan hända när man håller på med mapping-mods. Vet inte vad det beror på men det har hänt för mig några gånger. "Liberty Chaos" (mod) är egentligen samma bugg fast i GTA3. Ganska skojj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Här e en bug som jag fick med LunCh's strand café @LunCh kollar du här så ser du den Har hänt exakt samma för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Erik det gör inte mig något tycker det bara e roligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 den vanliga köra-fast-i-stolpe-buggen... observera att snuten i bakgrunden får en käftsmäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 (redigerad) vart lite häpen när jag såg denna bug! !OBS! ni som är känsliga för bugs bör ej kolla på detta material *EDIT* Beach moden innehåller mkt bugs!!! be careful! *EDIT2* Detta måste vara den coolaste bug ngn sin! den åker fram och tallbaka om man ställer sig på den! Redigerad 2 juni, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Jag har sagt det förut och jag säger det igen (Nilecity): Så har hänt för mig också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 den vanliga köra-fast-i-stolpe-buggen... observera att snuten i bakgrunden får en käftsmäll Du menar väll Ambulans killen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 ja, eller så har han modat så att han får ljusblåa uniformer på snutarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 Du menar väll Ambulans killen? det är en svensk snut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 vart lite häpen när jag såg denna bug! !OBS! ni som är känsliga för bugs bör ej kolla på detta material *EDIT* Beach moden innehåller mkt bugs!!! be careful! *EDIT2* Detta måste vara den coolaste bug ngn sin! den åker fram och tallbaka om man ställer sig på den! Liberty Chaos-syndromet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 jag va ju ganska snabb men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 jag va ju ganska snabb men ändå du hade ju en trainer som stanna mission tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 du hade ju en trainer som stanna mission tiden hade jag? ( ) nope tror inte jag hade jag va nog bara jätte snabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 hade jag? ( ) nope tror inte jag hade jag va nog bara jätte snabb vart hittar man pcj missionet? karta please Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 (redigerad) *EDIT* nu har han kollat ta inte illa upp JAJAJAJ kribbe då men du stavas ju förtusan med c Redigerad 3 juni, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 for cribbe the man (han får inte ta emot saker på msn :'( ) *harkel* kribbe iaf,står en pcj man tar där så blir det sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 ngn som vet var alla mina jävla saker flyttar sig?! te.x caféet som man ska spränga i copland har flyttat sig till ett parkerings hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2004 (redigerad) ngn som vet var alla mina jävla saker flyttar sig?! te.x caféet som man ska spränga i copland har flyttat sig till ett parkerings hus haha, frän bugg edit: ett kul stav fel Redigerad 3 juni, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts