skribb Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 jasså inte, Big Mitch? (bilden tog för mycket, så jag zippade den. Har just nu inget program som gör om till jpg... inte ens paint vill det ) hahaha vilken idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 (redigerad) cool bild där när han tar dig när den är uppochner och bilen brinner Redigerad 29 maj, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 cool bild där när han tar dig när den är uppochner och bilen brinner polisen kommer dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 hehe... hoppade så flög jag genom stolpen så fastnade bakdelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 (redigerad) va ere för kul med det? det roliga med bilder ser ni om ni tittar noga på underredet. då ser ni tommys ben och fötter sticka upp ur underredet Redigerad 30 maj, 2004 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 haha! nu vart den ju as rolig! förlåt, såg inte de roliga först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 haha! nu vart den ju as rolig! förlåt, såg inte de roliga först! hehe, jo bilden är lite mörk så man ser de inte om man inte tittar noga. det var ganska fult för jag skulle hoppa ut när den var uppochner. han kröp då ut som vanligt men hamnade sen huxflux liggandes på rygg på underredet. sen hamnade han som på bilden. lite småbuggigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 30 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2004 (redigerad) va?? vadå? snygg bil! vart har du laddat ner den från? jag laddade hem den från decans auto men dom har ju stängt sidan så jag vet inte var man kan tanka den.......och det är inte nån mod det var en bugg jag föll ner från vattnet vid några stenar eller vad det är... Redigerad 30 maj, 2004 av Lord_Lime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Skriv bara "gettherefast" så kommer den det är hilary kings bil. om det är mig du pratar med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Skriv bara "gettherefast" så kommer den det är hilary kings bil. om det är mig du pratar med en Sabre Turbo med andra ord :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 (redigerad) åhhh vilken skönhet efter flera försök funka den, men det va den värd *EDIT* Kan ngn ge sin sak så den e grå och svarta ränder? Redigerad 1 juni, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 så svårt är det väl ändå inte att ändra sabretur-raden till "sabretur, 73,70" den är för övrigt silvrig med mörkgrå ränder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 jag ändrade till det men det vart iaf silver med silver linjer Fast jag fick den att funka igår natt men skit samma nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 åhhh vilken skönhet efter flera försök funka den, men det va den värd *EDIT* Kan ngn ge sin sak så den e grå och svarta ränder? hur installerade du magic wheel mod?? vill oxo ha den installerad oxo! vet inte hur man gör :"> kanske skulle använda VCMM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 hur installerade du magic wheel mod?? vill oxo ha den installerad oxo! vet inte hur man gör :"> kanske skulle använda VCMM? installera den tror jag vet inte riktigt Läste bara manulen och fixa inte svårt alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 installera den tror jag vet inte riktigt Läste bara manulen och fixa inte svårt alls ska kolla med ^MeTaLoNic^ ..han ka VCMM bra, så ska kolla om jag kan installera den med den istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 ska kolla med ^MeTaLoNic^ ..han ka VCMM bra, så ska kolla om jag kan installera den med den istället.. kunde ju komma hem till dig annars men ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 1 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2004 La så att säga faggio på hyllan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 (redigerad) Här e en bug som jag fick med LunCh's strand café @LunCh kollar du här så ser du den Redigerad 2 juni, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2004 de där har hänt för mig med! att ett hus kommer upp i luften, men de var inte på grund av cafeet för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts