Xemtoth Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 titta vad jag gjorde med min mod, dem blev alledes vita förut, råkade göra fel under installationen... Bild tagen av ^MeTaLoNiC^ Modden hittar ni här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 (redigerad) Eeh oj vilken rolig screen... (no offense ) Redigerad 27 maj, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Eeh oj vilken rolig screen... (no offense ) mm, den va jätte kul nu On-Topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Vart tankade du F1 bilen som e i bakruden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 (redigerad) www.gta3.net eller www.gtagaming.com *EDIT* Vart i handling.cfg ändrar jag så att en bil går snabbare? Redigerad 27 maj, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Vart tankade du F1 bilen som e i bakruden här: http://gta3.gamigo.de/download.php?do=download&id=1032 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 värdelös mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 titta vad jag gjorde med min mod, dem blev alledes vita förut, råkade göra fel under installationen... Bild tagen av ^MeTaLoNiC^ Modden hittar ni här snygg f1 bil i bakgrunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 (redigerad) *GLÖM* :"> Redigerad 28 maj, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 om någon undrar så var det bara att stegra över denna kant.. Jag har också försökt få inn den motorcykeln men det funka inte kan du va snäll och säga hur man gör så skulle jag bli glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 lessen att jag inte har någon bild på följande, men min hårddisk är paj så jag kan inte lägga in VC på den här lilla jag har nu: Vid filmstudion åkte jag en porsche, muckade lite med snutar (inget ovanligt) och sköt sönder lite däck. När jag senare tittar åt vänster ser jag en bil som åker sakta, sakta - tre meter uppe i luften! Jag springer dit och skjuter lite på den, och undrar vad fanken det är för bugg. När den senare åker upp till minirondellen med Gang-Burriton, där det är högre elevation, dimper den ner utan förvarning, BAM, rakt ner i marken och den åker senare iväg som om inget hade hänt. Sparade en replayfil på det om ni orkar titta (eller ens läsa det här) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 haha den här tjejen ville visst inte gå av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 ojojojojoj!! Hur fan lyckades du med det? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 (redigerad) jag gjorde inte med mening... jag skrev "fannymagnet" (attraherande) så följer tjejer efter en. sen hoppade jag upp på taket på flygplanet när det stog i vattnet efeter som det är ett vattenflygplan eller vad man nu säger så hoppade hon oxå upp. sen tryckte jag bara på enter så jag kom in och då stog hon kvar. Redigerad 29 maj, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 yeah, fan va snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Jag har också försökt få inn den motorcykeln men det funka inte kan du va snäll och säga hur man gör så skulle jag bli glad man kan stegra över de buskarna som finns vid polisstationen på första banan, vid strandpromenaden typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 (redigerad) jag gjorde inte med mening... jag skrev "fannymagnet" (attraherande) så följer tjejer efter en. sen hoppade jag upp på taket på flygplanet när det stog i vattnet efeter som det är ett vattenflygplan eller vad man nu säger så hoppade hon oxå upp. sen tryckte jag bara på enter så jag kom in och då stog hon kvar. Haha, det hände för mig också! Fast hon gled av över golfbanan, jag tog i lite väl i en sväng! Haha! Redigerad 29 maj, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 jasså inte, Big Mitch? (bilden tog för mycket, så jag zippade den. Har just nu inget program som gör om till jpg... inte ens paint vill det ) not_the_law_1_....zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 va ere för kul med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts