DanjO Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Lägg märke till att patrik hade 128 liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Lägg märke till att patrik hade 128 liv Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Man får ju 150 i liv när man kommit upp till level 10 på pizzauppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 jasså visste inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 det regnar Eleanors Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Den bilen är nog en av dom bästa bilarna jag sett i GTA VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 det regnar Eleanors haha, e de spawna car modden? lr hur gjorde du? iaf grym bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) haha, e de spawna car modden? lr hur gjorde du? iaf grym bild! tror han hade dendär trainer han babbla med mig om och såklart använder han mitt Redjack skin Redigerad 25 maj, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 tror han hade dendär trainer han babbla med mig om och såklart använder han mitt Redjack skin stämmer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 hittade nån bug när jag var ute å körde på vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 hittade nån bug när jag var ute å körde på vattnet va?? vadå? snygg bil! vart har du laddat ner den från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Rätt grym bil faktiskt! Hur kom du under vattnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Rätt grym bil faktiskt! Hur kom du under vattnet? undervattensmod.. lr nån riktig bugg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) det regnar Eleanors var finns den?! har letat över allt Redigerad 25 maj, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 var finns den?! har letat över allt då har du letat dåligt http://www.gtamods.com/index.php?ModID=41&Act=View Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 då har du letat dåligt http://www.gtamods.com/index.php?ModID=41&Act=View hehe, o du, mafiaking, Eleanor e bara ett måste! har den själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 (redigerad) då har du letat dåligt http://www.gtamods.com/index.php?ModID=41&Act=View har bara vart där några gånger (typ3-4):"> men tack iaf EDIT!! Jag får inte bilen att funka har lagt in alla sakerna inkl hjulen Redigerad 25 maj, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Den bilen är nog en av dom bästa bilarna jag sett i GTA VC. håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 detta är ju roligt! jag gjorde strip klubben till en gaybar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 detta är ju roligt! jag gjorde strip klubben till en gaybar! haha den var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts