^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 märkte nu att det förmodligen har blivit nån bugg i mitt spel... man ramlar igenom marken var som helst på ett litet område däromkring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 om någon undrar så var det bara att stegra över denna kant.. jag förstår inte riktigt vad som har hänt?! har du kommit in i nån vägg eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 jag förstår inte riktigt vad som har hänt?! har du kommit in i nån vägg eller vad? nepp, ramlat igenom marken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 bara undrar varför ni inte lägger upp roliga screens, när topicen heter "roliga screens"... ni lägger ju bara upp en massa bilder på buggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 det är lätt att komma under marken.. finns ett ställe i downtown där det går helatiden... och ett i vice point där det går ibland.. sen finns det några till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 bara undrar varför ni inte lägger upp roliga screens, när topicen heter "roliga screens"... ni lägger ju bara upp en massa bilder på buggar För att dom är roliga.. oftast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 QUOTE (santek @ May 3 2004, 00:22) Och en till på samma tema. för det första,vaf*n är det du sitter på? ser ut som en buggig skrotbil för det andra, jätte roliga screens Det är en godisferrari som sagt, det var någon här på forumet som hade gjort den tillsammans med en Ahlgrens bil och en marshmellos(stavning)rymdfärja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 För att det redan finns 719 st !! (Ungefärlig siffra) Tack för medhållet SuXx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Hur hamnade jag här igentligen Attached Image Jag tror inte att det är du som har tagit den där bilden! det står ju jo_c_ke uppe i hörnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 (redigerad) visst e den lite rolig? hatar dendär färgen Redigerad 9 maj, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 ^MeTaLoNiC^ sådär brukar det hända i mitt gta3 också :'( PS. Ber om ursäkt att jag inte har nån screen DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 (redigerad) För att det redan finns 719 st !! (Ungefärlig siffra) kan man inte bara göra ett helt eget forum för roliga bilder? Sry för ja inte har nån screen! :"> Redigerad 11 maj, 2004 av KENDAL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 den här har jag tagit själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Troligen gammal men det är ganska komiskt när polisen helt plötsligt från ingestans bara kör rakt över en vid pay'n'spray shoppen i hamnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Försökte hoppa med MCn fast det gick ju inte sÅ bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 vad gör han ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 den här har jag tagit själv! haha, ska han försöka sig på ett huvudhopp eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 haha, ska han försöka sig på ett huvudhopp eller vad? är det konstigt att även poliser blir sugna på att ta ett dopp ibland eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jag fick fel drink i baren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Ehr..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts