Add3 Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 haha.. lite bilar som är ute och flyger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 japp på en trevlig familje utflykt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Snyggt hopp, men vem kör igentligen? jäklar du, var fick du tag på det polisbilsskinnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 jäklar du, var fick du tag på det polisbilsskinnet? finns i polistation på första ön efter copland tror ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 finns i polistation på första ön efter copland tror ja. polisbilsskinnet. finns på GTAmods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 lyckades komma under staden av misstag Jaevlar vad snygg, hoj hur byter man skins? *Newbie* /stoppie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 Ute på utflykt med admiralen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Kolla gnistorna Bilen orkar inte med Hilary! eller så har du punka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aeropyornis Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 atwa. har du vart o lurat o gjort högre växlar än man kan ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fanis Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 (redigerad) Som ni ser på tiden tog det en stund åkte väldigt långsamnt. Inte jätte rolig bild men ändå http://home.tiscali.se/midgaard/wheelie.gif Lekte lite med handling.cfg Två video som visar hur lätt det var Video1 wheelie.avi Video2 wheelie_nice_handling.avi kass kvalle men de är inte så stora heller. - Edit - By the way, visste ni att Tommy var Yoga expert? http://home.tiscali.se/midgaard/tommy_yoga.gif Redigerad 30 juli, 2004 av fanis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 By the way, visste ni att Tommy var Yoga expert? http://home.tiscali.se/midgaard/tommy_yoga.gif Haha den var snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2004 Som ni ser på tiden tog det en stund åkte väldigt långsamnt. Inte jätte rolig bild men ändå http://home.tiscali.se/midgaard/wheelie.gif Lekte lite med handling.cfg Två video som visar hur lätt det var Video1 wheelie.avi Video2 wheelie_nice_handling.avi kass kvalle men de är inte så stora heller. - Edit - By the way, visste ni att Tommy var Yoga expert? http://home.tiscali.se/midgaard/tommy_yoga.gif hmm...kan du bytt ut handlingen i sanchez mot pcj'ns? för så kan ja sså köra me sanchez'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) Här regnar det bilar, resultatet av en skum handlingrad edit: bytt till mindre bild Redigerad 31 juli, 2004 av santek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Här regnar det bilar, resultatet av en skum handlingrad edit: bytt till mindre bild hehe nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 ojojoj.. nu var det ett ganska bra tag sen jag var inne här.. Men på tal om den där yoga mästaren.. Det "drabbade" min tony också , han hade tränat yoga för mycket. Jag var i downtown å höll å å skjuta snutar med colt (?), så blev han sån där, med en colt utstickandes från skallen. jag ska ha den bilden i nån gammal tråd tror jag.. men jag kom på ett ganska passande namn åt den bilden, Downtown hero , han såg ju ut som superman med mega yoga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) Sådär. Nu har jag mina bidrag. Hur sätter man flera bilder?.. Hehe, utflykt? bra med kaffe koppar Redigerad 2 augusti, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Sådär. Nu har jag mina bidrag. Hur sätter man flera bilder?.. Hehe, utflykt? bra med kaffe koppar haha nice.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 titta vad jag gjorde med min mod, dem blev alledes vita förut, råkade göra fel under installationen... Bild tagen av ^MeTaLoNiC^ Modden hittar ni här shiiit vart kan man tanka s80:n ( om de är en ) ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts