Karatemorfar Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Använde MooMapper och flyttade ett hus och några andra saker till stadiumets tak och ställde dem på snedden. Sen var det bara att klättra upp. Det här är nog den högsta punkt jag varit på någonsin i Vice City Jag har varit så högt upp att man inte såg Vice City längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Jag har varit så högt upp att man inte såg Vice City längre.. jag med!! genom att skjuta sig upp med pansarvagnen.. men dom högsta husen är inte solida.. kan man fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 jag med!! genom att skjuta sig upp med pansarvagnen.. men dom högsta husen är inte solida.. kan man fixa det? Går säkert att fixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 jag med!! genom att skjuta sig upp med pansarvagnen.. men dom högsta husen är inte solida.. kan man fixa det? Jag har varit där uppe med Helikoptern... Är så jävla roligt på MTA att skjutsa någon och så flyger man högt som fan... de blir helt galna och vill veta hur man gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
McSlade Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Gissa vad som exploderat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Du har bara kastat Bensinflaskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Du har bara kastat Bensinflaskor. moltov cocktails Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Om man kolar i handling.cfg längst ner så ifall man vill ändra på maverick så står det 0.4 sudda ut det ochskriv i stället 100 då kan man flyga hökt,och föresten när jag ändrade om litte med vespan så blev det nå sycke så ja flög upp i det blå det tog minst 20 minuter inan jag kom ner och han förlorade bara 57 hp av det.!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
McSlade Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Det var en helikopter som föll offer för min Minigun. här kommer en till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 2 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2004 Han har visst tappat huvudet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aeropyornis Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 (redigerad) ändrade till 9 växlar på sanchez o då såg den ut såhär: vafaan, de går int o lägga upp min screen, why? iaf, dirtbiken fick bakhjulet ovanför styret och svävade ovanför marken och gick ej o styra Redigerad 3 juli, 2004 av Aeropyornis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Snyggt hopp, men vem kör igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 lägg upp screen! ha jpeg format, det är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 lägg upp screen! ha jpeg format, det är bäst nej PNG är bäst..sabbar inga färger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 nej PNG är bäst..sabbar inga färger... och de tycker du jpeg gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aeropyornis Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 hur byter man format från bmp till jpeg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 hur byter man format från bmp till jpeg? med hjälp av paint (försämrar kvalitén) eller photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 Aeropyornis: Om du inte har Photoshop kan du använda Microsoft Photo Editor som ger lite bättre bildkvalite än Paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 3 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2004 jag använder bara paint det går snabbt och förstör inte bilden vad jag ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts