seal Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Efter att ha skjutit några polisbätar med min minigun så såg jag denna "Prick" flyga runt, jag zoomade in med snipern (kolla bilden) ska den finnas??? Det kom flera stycken sådana där på skärmen, och det är inga flugor här . Antar att det inte är något konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Det ska föreställa fiskmåsar. Om du skjuter ner dem kan du kolla i stats och se hur många du har träffat (seaguls sniped) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 26 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Det ska föreställa fiskmåsar. Om du skjuter ner dem kan du kolla i stats och se hur många du har träffat (seaguls sniped) menar du det? dom kanske ser ut som dom gör bara för att dem är långt bort?? Dom ska altså se ut sådär??? trodde att det var gigantiska flugor på mitt VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Det ska föreställa fiskmåsar. Om du skjuter ner dem kan du kolla i stats och se hur många du har träffat (seaguls sniped) det där är inte fiskmåsar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 jopp det är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 26 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 hu, bestäm er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 det är ju när det är mörkt ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 det är ju när det är mörkt ute. 14:11, inte så mörkt då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 14:11, inte så mörkt då.. beror på väder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 (redigerad) det där är inte fiskmåsar Här är en bild på 2 måsar och 3 såna vad det nu är och säg inte att dom är längre bort för dom små flyger snabbare Redigerad 26 april, 2004 av Diver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 26 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 (redigerad) Här är en bild på 2 måsar och 3 såna vad det nu är och säg inte att dom är längre bort för dom små flyger snabbare Så det är en fiskmås som är långt bort??? jag har ju zoomat in på mitt kort...? EDIT: OJ, nu sa jag ju att dom var längre bort jaja, kan det vara småfåglar? Redigerad 26 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Det är väl små snabba löv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Det är nog en fiskmås på din bild fast den är tagen ur en annan vinkel vilket gör att den ser konstig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 det står ju seagulls så..pretty obvious... (äxuse min englis)^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Det är nog en fiskmås på din bild fast den är tagen ur en annan vinkel vilket gör att den ser konstig ut. hmm, det tror jag nog inte. Dom där på bilden är runda och fiskmåsarna lite avlånga på nått sätt, sen brukar dom runda sakerna flyga hux flux snabbt runt omkring, fiskmåsarna flyger oftast bara rakt fram, kanske med nån liten kurva. Jag tror nog det kan vara småfåglar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 visst har du rätt, diver! Fåglarna är måsar, prickarna är prickar, och därmed bastu med björkris och svettiga finnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Ser ni inte det är damm från båten efter den har exploderat!! :"> istället för rök kommer brända plast bitar!! fiskmåsrana är ju bara på ett speciellt avstånd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 det e kul o åka med millitär-hellicopter o skjuta ner fåglar LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 fan va coolt att man kan skjuta ner fiskmåsar det visste jag itne haha ska ta å testa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 Det går att skjuta hajar och delfiner också Fiskstim tar man med handgranat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts