Pucko0 Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Jo jag undrar hur man gör egna banor till vice city och vilka program man ska använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Man får väll bygga sin egna öar med Zmodeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pucko0 Skrivet 26 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 (redigerad) ok är Zmodeler det ända man behöver? var kan man ladda hem Zmodeler Redigerad 26 april, 2004 av Pucko0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Eftersom du inte ens vet vilka program som behövs så antar jag att du inte vet ett skvatt om mapping - ännu. Därför är det ingen idé att du försöker göra en helt ny stad till VC. Mapping är inte alls lätt. Tvärtom - jättesvårt! Men om du vill ta steget in i mappingvärlden så kan du ju alltid börja med att titta på Hultenius guide som hittas HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Mademan jag har en fråga till dig du verkar kunna hyffast bra.. Är det svårt att flytta hus och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 nopp.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Flytta runt modeller med MooMapper är inte så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Mademan jag har en fråga till dig du verkar kunna hyffast bra.. Är det svårt att flytta hus och sånt? mademan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pucko0 Skrivet 27 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Eftersom du inte ens vet vilka program som behövs så antar jag att du inte vet ett skvatt om mapping - ännu. Därför är det ingen idé att du försöker göra en helt ny stad till VC. Mapping är inte alls lätt. Tvärtom - jättesvårt! Men om du vill ta steget in i mappingvärlden så kan du ju alltid börja med att titta på Hultenius guide som hittas HÄR! Man ska väl börja nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts