the-copy Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 (redigerad) Hej, jag har gort ett chatprogram, nu måste jag testa om det funkar för er också. edit: sätt klient.txt i c:\ ändra raden tcn-user till erat nick, ni kan också göra det i inställningar, om det blir nått fel även fast ni har lagt den i c:\, så kanske det är en bugg, det är ju beta 1 edit2: rutan som kommer upp, skit i den edit3: updaterat, nu kommer det ingen ruta. edit4: uppdaterad verision. Ladda hem senaste (Beta 2) Redigerad 26 april, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Component 'MSWINSCK.OCX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 (redigerad) Ok.. jag ska försöka fixa. edit: ok, nu har jag den filen, testa läss den i samma mapp eller c:\windows\system32 Redigerad 26 april, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 vad har du programmerat det i? VB? C++? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 (redigerad) VB edit. nu får du svara vigge! Redigerad 26 april, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Mera errors Component 'MSCOMCTL.OCX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Kan inte öppna den, något fel med zippen (ingen passande smilie) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 herregud! dom laddar ner min superfuckers.avi, så jag drog ut den ur routern, det tog 1minut att komma in på bara tråden! jaja. Jag laddar upp den igen. HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Run-time error '339': Component 'TABCTL32.OCX' or one of its dependencies not correctly registred: a file is missing or invalid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 lol, så blir det om man använder sig av externa DLL-filer hata M$ som inte har med alla DLLs de har släppt innan i sina Windows installationer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 BTW, om du vill skulle jag kunna hjälpa dig lite med programmet, har hyffsade kunskaper inom VB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Ny verision ute btw... vigge89, kan du hjälpa mig med detta: Ett quitmedelande sänds till servern med hjälp av socket.SendData vek(1) + " har lämnat oss!" koden ser ut så här: Private Sub Form_Unload(Cancel As Integer) socket.SendData vek(1) + " har lämnat oss!" MsgBox "hej" End Sub Istället för att skicka ut X har lämnat oss! S kommer en box upp där det står hej, detta är mystiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 m00, konstigt eller? Private Sub Form_Unload(Cancel As Integer) socket.SendData vek(1) + " har lämnat oss!" MsgBox "hej" End Sub Eller menar du att det borde skickas också? Isf kanske det är socket-objektet som hinner avslutas? ingen aning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Öh, ni vet int var jag kan hitta WHINE koder till c++? Mina egna blir totalt cp, programmet vägrar starta, fast utan dom så avslutas programmet så fort jag klickar på <vilken knapp som helst> - <Enter> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Nu är servern nere! Windows gav upp, sitter i Linux nu, thecopy.mine.nu, ladda hem servern om ni vill ha server... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts