PraXX Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 (redigerad) Jag tycker sitt egna gäng är bäst (får dom efter att ha fått vercetti estate) Redigerad 26 april, 2004 av Boban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 det bästa gänget är klart cubaner na Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 vet ej, jag är sabla osams med de färgade pyserna. Kan man återställa situationen så att man inte är lika osams? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 (redigerad) cubanerna och bikergänget tycker jag e absolut schystas Haiterna blir jag jämt ovänn med storyuppdragen -så j***a jobbigt -fast samtidigt kul när man känner för att ha en rejäl eldstrid Redigerad 29 april, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 [url=http://www.codenamevice.co.uk/show_file.asp?id=492]det finns en mod som gör att gängen inte försöker att döda dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 förlåt, lite fel www.codenamevice.co.uk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Det finns typ 5 st såna här topics Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 vet ej, jag är sabla osams med de färgade pyserna. Kan man återställa situationen så att man inte är lika osams? kanske döda lite av det gäng de hatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 (redigerad) vet ej, jag är sabla osams med de färgade pyserna. Kan man återställa situationen så att man inte är lika osams? Du kanske bara spränger deras knark fabrik? snor dråger från dem? inte så konstigt med tanke på vad man gjort mot dem.. föresten gjorde jag en sånhär topic för ett tag sen... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=13560 Redigerad 11 maj, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts