Weener Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 LOL Fan vad jag skrattade, även om det var så dåligt, jag har sjuk humor, jag vet, men det såg förjävla roligt ut, iallafall med ljud till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Aj fan.. Filjäveln funkade inte över internet.. Jaja, här kommer filmen.. Ner-rarad..Filmen (MP4 format är det.. Behöver Quicktime för att kolla på den..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Aj fan.. Filjäveln funkade inte över internet.. Jaja, här kommer filmen.. Ner-rarad..Filmen (MP4 format är det.. Behöver Quicktime för att kolla på den..) ROFLOL! AEG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Aj fan.. Filjäveln funkade inte över internet.. Jaja, här kommer filmen.. Ner-rarad..Filmen (MP4 format är det.. Behöver Quicktime för att kolla på den..) LOL Stell, fan vad roligt det såg ut Your the man man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Om ni undrar varför kvallen är lite halft lam så är det för vi spelade in det på en polares 3g telefon.. "brummet" man hör är vibrationer och jag hade jävligt ont i arslet efter det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Aj fan.. Filjäveln funkade inte över internet.. Jaja, här kommer filmen.. Ner-rarad..Filmen (MP4 format är det.. Behöver Quicktime för att kolla på den..) Iaf roligare än speeders småkonstiga (*host host*) filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Måste dom vara inspelade i verkligheten? Om inte, titta in på sidan "Filmer" på http://www.glassgubbarna.tk haha, de lirar MGS-musik i bakgrunden på Narvik-filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 haha, de lirar MGS-musik i bakgrunden på Narvik-filmerna De? Du kan kalla mig för "du" annars Plus att det var bara på Operation Foxhole det var MGS-musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 De? Du kan kalla mig för "du" annars Plus att det var bara på Operation Foxhole det var MGS-musik jo, jag vet att det är du tyckte jag kände igen några från MGS ur den första, men det var väl bara några som var lika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 jo, jag vet att det är du tyckte jag kände igen några från MGS ur den första, men det var väl bara några som var lika Det var bara i foxhole det var MGS musik ju, den andra var Therock om jag inte tar fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Aj fan.. Filjäveln funkade inte över internet.. Jaja, här kommer filmen.. Ner-rarad..Filmen (MP4 format är det.. Behöver Quicktime för att kolla på den..) Hur får man upp filmerna då? det går ju inte med QT!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Hur får man upp filmerna då? det går ju inte med QT!? Du måste skaffa nyaste versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Måste dom vara inspelade i verkligheten? Om inte, titta in på sidan "Filmer" på http://www.glassgubbarna.tk Vad är det för format på filmerna? Orkar inte tanka hem nåt som jag inte kan se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Hehe, är det mode att ha glasögon på sig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Vad är det för format på filmerna? Orkar inte tanka hem nåt som jag inte kan se... WMV Vanlig Windows Media Player 9 codec alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 (redigerad) Du måste skaffa nyaste versionen. ok ska pröva EDIT: 299:- är dom goá eller!?!?! Redigerad 28 april, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 ok ska pröva EDIT: 299:- är dom goá eller!?!?! Inte pro. Den nya versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Haha LOL @ snubben som blev slagen's min!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 visst örfila din kompis ner i en studs matta hoppa up o ner o skrik kolla sedan in i kameran o se glad ut FaN garvade fast det inte var kul.......! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 (redigerad) Hemmagorda porrfilmer är roligare. Redigerad 7 maj, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts