Speeder Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 En liten slagsmålsfilm från mig: (jag slog honom på riktigt, det var dock inte meningen) Här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Hur gammla är ni egnetligen? Är det inte 13+ gräns på gtasajten? Nåja ser faktiskt ut som om det är på meningen när du hoppar och skriker istället för kolla hur det gick med honom.... ....inte för att jag tycker det var mkt till slagsmål, tycker det mer ser ut som misshandel ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Måste dom vara inspelade i verkligheten? Om inte, titta in på sidan "Filmer" på http://www.glassgubbarna.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 En liten slagsmålsfilm från mig: (jag slog honom på riktigt, det var dock inte meningen) Här: OMG... Dagens ungdomar.. /me låser in mig i källaren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 (redigerad) En liten slagsmålsfilm från mig: (jag slog honom på riktigt, det var dock inte meningen) Här: Recension Lite action och våld, och dåliga stunts 2/10 http://www.fpscentral.com/uploads/slagsmal.jpg Redigerad 26 april, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 En liten slagsmålsfilm från mig: (jag slog honom på riktigt, det var dock inte meningen) Här: WTF? Det enda roliga med den där är om man spelar upp den i Quicktime och snabbspolar... låter som två apor som står och tjötar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 OMG... Dagens ungdomar.. /me låser in mig i källaren.. ungdomar? *host, host*...e d e verkligen värda den benämningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 ungdomar? *host, host*...e d e verkligen värda den benämningen Dagens sketungar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 WTF? Det enda roliga med den där är om man spelar upp den i Quicktime och snabbspolar... låter som två apor som står och tjötar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Ska jag skona världen från filmen jag spelade in idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Ska jag skona världen från filmen jag spelade in idag? Nej lägg upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 ungdomar? *host, host*...e d e verkligen värda den benämningen Okej okej.. OMG... Dagens snorungar.. /me låser in mig i källaren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 att du bara fågar lägga upp en sån fånig film speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 YES! Den funkade inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Gårdagens försök, hade dock inget batteri kvar i kameran så vi fick inte så mycket tid på oss. Här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Att du orkar Speeder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 boooooring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Gårdagens försök, hade dock inget batteri kvar i kameran så vi fick inte så mycket tid på oss. Här: Ska det vara kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 (redigerad) Gårdagens försök, hade dock inget batteri kvar i kameran så vi fick inte så mycket tid på oss. Här: Men lol.. Fattar inte det roliga i det? Om ni vill se en rolig film ska ni se min film när jag kör stolrejs! Räserstolen! Redigerad 27 april, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Står att sidan inte finns på passagen eller att det är fel adress eller nåt sånt Kan du länka rätt? vill se ´"räcerstolen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts