jabbal Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Jag har just fått bredband och det vore ju lite småkul att spela GTA mot kamraterna, går detta med trean? Jag har så dålig koll på allt det där. Hur fungerar det om man spelar flera, blir det två personer i samma stad? Väldigt tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Ja det går alldeles utmärkt. Ladda hem och installera MTA för GTA3 så kan du joina olika servrar och spela. GTA3MTA v0.3b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Går det med LAN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 ja det måste det väll göra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 MTA för GTA:VC funkar på LAN, så troligtvis så gör även MTA för GTA3 det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 (redigerad) Ska man ha gta3 igång i bakgrunden medans man connectar till en server via ase? Redigerad 29 april, 2004 av Memphis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 Jag tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
najziganeo Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 (redigerad) men hur connectar man och hur vet de som ska joina ip:n när det inte står?? Redigerad 21 juli, 2004 av najziganeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2004 Onödigt att dra upp gammal topic när svaret står? Du öppnar ASE (The All Seeing Eye) och klickar på en server o sen kör du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts