Arvid Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Har varit med om en 45minuters kö, tror ni jag ställde mig i den? ja det måste du ha gjort för hur hade du annars vetat att den var 45 minuter lång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 nej du, för de had en lapp där det stod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 den längsta kön jag har varit med om var på ungefär 1 timme och 45 minuter.. Hangover @ Liseberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 nej du, för de had en lapp där det stod! en lapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Lise äger grönan.. Inget snack om saken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 Första och enda gången jag åkte fritt fall 1998 köade jag i över 2 timmar för att få åka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 (redigerad) Lise äger grönan.. Inget snack om saken.. Håller med. Brukar åka dit varje sommar, alltid lika underbart! Redigerad 26 april, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts